برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم

احسان پهلوان در دقیقه ۹ و مهدی ترابی در دقیقه ۳+۴۵ (پنالتی) برای پرسپولیس و آزادی در دقیقه ۲۱ برای آلومینیوم اراک گلزنی کردند.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه سه شوت میلاد سرلک به سمت دروازه توسط پورحمیدی دفع شد و روی ریباند، مجددا کامیابی‌نیا شوت زد که باز هم پورحمیدی توپ را به صورت ناقص دور کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

گل:  احسان پهلوان در نهمین دقیقه از این مسابقه در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی، دروازه آلومینیوم اراک را گشود.

گل:  آلومینیوم اراک در دقیقه ۲۱ گل خورده را جبران کرد. محمدرضا آزادی پاس ارسالی به دهانه دروازه را تبدیل به گل نخست تیمش کرد.

پرسپولیس در دقیقه ۲۷ با شوت از راه دور ترابی دروازه پورحمیدی را تهدید کرد که او باز هم در دو مرتبه، توپ را در آغوش گرفت. در دقیقه ۳۸ امید عالیشاه با شوتی پرقدرت دروازه آلومینیوم را هدف قرارداد که پورحمیدی باز هم ناجی دروازه تیمش بود. یک دقیقه بعد توپ خطرناکی به داخل محوطه آمد که باز هم پورحمیدی مرد اول این صحنه بود.

آلومینیوم روی حرکت علی نژاد و آزادی در دقیقه ۴۲ صاحب موقعیت مناسبی شد که شوت آزادی کم جان بود و گوهری به راحتی این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۱+۴۵، شرزود تیمروف در حال نفوذ برای زدن ضربه سر، توسط میثم مجیدی در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل: مهدی ترابی در دقیقه ۳+۴۵ ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

ترکیب پرسپولیس:  احمد گوهری، فرشاد فرجی (سعید آقایی ۲۳)، علی نعمتی، رامین رضائیان، وحدت هنانوف، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی و تیمیروف.

ترکیب آلومینیوم اراک:  حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمد علی نژاد، میثم مجیدی، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات و محمود قائدرحمتی (کارت زرد).

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.