عملکرد بازار سهام یکشنبه 3 بهمن/ورود دوباره معاملات به کانال نزولی

معاملات بازار سهام در روز یکشنبه دوباره وارد کانال نزولی شد. شاخص کل بورس با کاهش ۲۵.۲ هزار واحدی (معادل ۱.۹۷ درصد) در نقطه ۱.۲۵۶ میلیون واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۵.۹ هزار واحدی (۱.۷۸ درصد) در نقطه ۳۲۸.۲ هزار واحد ایستاد.

فولاد، فملی، فارس، تاپیکو و نوری بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند. شاخص کل فرابورس هم با افت ۲۰۱ واحدی در نقطه ۱۷.۳۵ هزار واحد ایستاد. نمادهای زاگرس، عرمز، شگویا، ارفع و شاوان جزو نمادهایی بود که بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل فرابورس داشتند.

خروج ۸۰۰ میلیاردتومان پول حقیقی ها در یک روز!

ارزش کل معاملات بازار سهام ۷.۹۸۲ هزار میلیارد تومان بود و ارزش معاملات خُرد سهام ۳.۱۵ هزار میلیارد تومان بود.

تراز پول حقیقی ها هم امروز منفی بود؛ در این روز حقیقی ها ۷۹۶.۳ میلیارد تومان پول از بازار سهام و ۴۶.۲ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت خارج کردند. بیشترین خروج پول حقیقی ها برای نماد تجلی با ۹۶.۳ میلیارد تومان بود. حقیقی ها همچنین در نماد نوری با ۴۳.۹ میلیارد تومان، شبندر با ۳۴.۵ میلیارد تومان، سمگا با ۳۲.۵ میلیارد تومان، فملی با ۲۷.۶ میلیارد تومان و شپدیس با ۲۰.۴ میلیارد تومان شاهد بیشترین خروج پول حقیقی ها بود. در این روز همچنین حقیقی ها در نماد فافزا با ۱۳.۸ میلیارد تومان شاهد بیشترین ورودی پول بود. 

حقوقی ها همچنین در نمادهای بانکی وبصادر، وبملت و وتجارت و نماد فملی و خودرو شاهد بیشترین موقعیت خرید و در نمادهای شبندر و بترانس بیشترین موقعیت فروش ایجاد کردند. 

متن کامل این گزارش را با تیتر «خروج پول حقیقی ها از بورس به اوج رسید/ شاخص بورس درنقطه قرمز!»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.