وضعیت بازارهای مختلف با آغاز دور جدید مذاکرات

بازارها از امروز دوباره بعد از گمانه زنی ها و سیگنال های مثبت، با حساسیت بیشتر مذاکرات وین در سال نو میلادی را دنبال میکنند.

بازارها منتظر از سرگیری  مذاکرات وین  در سال نو میلادی است، به نظر می رسد هر چه به اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن) با توجه به ضرب الاجل ها نزدیک تر می شویم، حساسیت ها بیشتر می شود.

بازار ارز |  حرکت بعدی قیمت دلار 

در بازار ارز،  قیمت دلار  درحالی به کانال ۲۹.۳ هزار تومان وارد شد که دوباره غروب دیروز (در معاملات پشت خط) به سطوح قبلی برگشت. دلار فعلا در شرایط انتظار نسبت به ریزش بیشتر با مقاومت خریداران روبه روست. فروشندگان امیدوارند در روزهای آینده با انتشار اخبار جدید از روند مذاکرات، بازار دوباره سطوح پایینی را در نیمه اول کانال ۲۹ هزار تومان تجربه کند و یا حتی به کانال پایین تر هدایت شود. با توجه به روند معاملات، احتمالا دلار در همان کانال فعلی به حرکت خود ادامه دهد. 

بازار سهام |  شاخص بورس لغزنده است

شاخص بورس اگرچه روز یکشنبه مثبت بود اما روز دوشنبه تغییر جهت شاخص بورس احتمالا با شرایط لغزنده ای روبه رو خواهد بود. با توجه به توان  بورس  بازان در سمت عرضه و ادامه تردید حقیقی ها، جدال عرضه و تقاضا باحساسیت دنبال می شود. در صورت برتری فروشندگان و فعال شدن موقعیت های سمت عرضه، ممکن است شاخص مسیر نزولی را با شدت دنبال کند، هر چند که در سناریوی محتمل دیگری، شاخص ها با نوسان محدود دنبال می شود.

متن کامل این گزارش را با تیتر «بازار خودرو در حالت انتظار /آرامش نسبی در بازار مسکن»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.