به مناسبت هفته وحدت نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی با معاون پارلمانی رئیس جمهور دیدار و در باره مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود گفت‌وگو کردند.

سیدمحمد حسینی در این دیدار با بیان اینکه نمایندگان پایگاه مردمی دارند و می‌توانند پیوستگی مردم را با نظام محکم‌تر کنند، تاکید کرد: ما از فردا جلسات مجامع استانی را آغاز خواهیم کرد، با مشغله زیادی که  رئیس جمهور داشت یک مقدار هماهنگ کردن این جلسات سخت بود اما خوشبختانه قرار شد هفتگی این برنامه را داشته باشیم و فردا جلسه با مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی را خواهیم داشت و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته هنوز برگزاری این جلسات به صورت فراکسیونی آغاز نشده، ولی ما به طور خاص تاکید می‌کنیم که این انجام شود ولی در سفرهای استانی هم این فرصت هست و نمایندگان فرصت دارند دیدگاه ها و مسائل خود را منعکس کنند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، نمایندگان اهل تسنن مجلس با تبریک هفته وحدت، مسائل و مشکلات مردم خوزه انتخابیه خود را مطرح کرده و از معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه آیت الله رئیسی خواستند این مسائل و مشکلاتی که مطرح شده را به رئیس جمهور منتقل کنند.

نمایندگان اهل تسنن در این جلسه اعلام کردند که مردم اهل سنت، وفادار به انقلاب و از دوستداران نظام هستند و همچنین از مسئولان دولت خواستند نیروهای متخصص اهل سنت در صنایع مختلف و در ادارات بیشتر به کار گرفته شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.