تذکر یک نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره چه بود؟

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری خواست جلوی عزل و نصب‌ها و تقسیم‌های کشوری پیش از استقرار کامل دولت گرفته شود.

 «روح اله متفکرآزاد» در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از رییس جمهوری برای معرفی وزرای جوان در کابینه و توجه به گام دوم انقلاب تشکر کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که در مدیریت‌های میانی وجود دارد و بنابر نظر مقام معظم رهبری از ظرفیت جوانان در این سطح نیز استفاده شود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس  افزود: از رییس جمهوری می‌خواهیم نسبت به عزل و نصب‌ها و تقسیمات کشوری پیش از استقرار کامل دولت توجه کرده و از عزل و نصب‌ها و تقسیمات کشوری قبل از استقرار کامل دولت جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی محل اتصال اقتصادی کشور به قفقاز و دروازه ورود به کشور است، افزود: این استان صنعتی و تراز اول درشرایط فعلی به جایی رسیده که رتبه آن قابل بیان نیست لذا از آقای رییس جمهوری درخواست می‌شود استانداری با اختیارات ویژه با هدف توسعه کشور برای آذربایجان شرقی انتخاب کند.

متفکر آزاد یادآور شد: باشگاه ورزشی و فرهنگی تراکتور با مشکلات مالکیت، پنجره نقل و انتقال و بدهی ۳۸۰ میلیاردی مواجه است، با توجه به دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم انتظار می‌رود که عدالت ورزشی برقرار شود.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: عزل و نصب ها و تقسیمات کشوری پیش از استقرار کامل دولت باید مورد توجه قرار گیرد و رییس جمهور دستور دهد تا از عزل و نصب‌ها و تقسیمات کشوری قبل از استقرار کامل همانند موضوعی که در تبریز شاهد بودیم اجتناب شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.