وزیر کشور: از آمریکا هراسی نداریم/ در آستانه یک خیز بزرگ ‌هستیم‌

وزیر کشور گفت: در روزگاری هستیم که نه از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه‌تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم‌شدن وادار می‌کنیم.

 احمد وحیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه "‌مرحله‌ای جدید ‌از انقلاب را در قامت گام دوم شاهد هستیم"، اظهار داشت:‌ خون‌های زیادی تقدیم شده است تا امروز انقلاب با قدرت و صلابت در جهان نامش مطرح شود و قدرتی است که ستمگران را به زیر کشیده است.

وی افزود: زمان زیادی از کلام رهبری مبنی بر خروج آمریکا از منطقه نگذشته است که شاهد خروج خفت‌بار  آنها از افغانستان و ذلت‌بار در عراق هستیم.

وحیدی با تصریح به اینکه مسیر انقلاب ‌"روشن، قوی و پرعزت" است چرا که ادامه انقلاب سالار شهیدان است و پنجه در پنجه ‌ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را بارها تهدید کرده است، اضافه کرد: ‌تاریخ پرافتخار بوشهر نشان می‌دهد رئیسعلی دلواری‌های جدید فراوان داریم و در روزگاری هستیم که نه  از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه‌تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

وی افزود: بوشهر که نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی است می‌تواند شاهد بسیاری از اتفاقات خوب باشد و شاید در آینده باید دروازه اقتصاد دریایی ایران باشد.

‌وحیدی با اعلام اینکه اقتصاد دریامحور از جمله ظرفیت‌های  استان بوشهر است، گفت: در سال‌های آینده باید ۱۰ تا  ۲۰ درصد اقتصاد ملی دریاپایه باشد.

وزیر کشور ‌خاطرنشان کرد: اکنون که به‌لطف خدا و تاب‌آوری ملت سخت‌ترین تحریم‌ها را پشت‌سر گذاشته‌ایم در آستانه یک خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وی با تقدیر از زحمات گراوند استاندار سابق بوشهر گفت: امروز فردی را برای استانداری استان بوشهر انتخاب کردیم که دریادلی از نسل قاسم سلیمانی‌ها است و با تمام وجود بیش از ۴۲ سال به‌دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است.

وزیر کشور با گرامیداشت اربعین حسینی و با اشاره به اینکه اکنون در کربلا حماسه مسلمانان آغاز شده است اظهار داشت: نام امام حسین علیه‌السلام عالم‌گیر می‌شود و تمام جهان حسین (ع) را خواهند شناخت که نوید ظهور امام زمان (عج) می‌دهد.

وحیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب عادی نیست افزود: این انقلاب ادامه دهنده نهضت عاشورا حسینی است و  نجات دهنده جامعه بشریت از ظلم و زور است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد بیان کرد: با این اقتدار و به برکت انقلاب اسلامی آمریکا و دیگر کشورهای ظالم و زورگو به زانو درآمده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه از آمریکا هیچ هراس نداریم خاطر نشان کرد: ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر و توانمندتر می‌شود و نه تنها تسلیم هیچ کشوری از جمله آمریکا نمی‌شود بلکه کشورهای ظالم و متجاوز به زانو در می‌آوریم.

وحیدی با بیان اینکه راه نجات ما از مسیر تمسک به ائمه طهارت علیه‌السلام می‌گذرد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در پرتو الهی و ائمه طهارت علیه‌السلام به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و اینکه با رهبری مقام معظم رهبری در جهان دارای صلابت و اقتدار است.

وی استان بوشهر را استانی با ظرفیت و توانمند دانست و بیان کرد: بوشهر دارای ظرفیت عظیمی در بخش‌های مختلف است که در گام دوم انقلاب تحول بزرگی در کشور و استان بوشهر ایجاد می‌شود و اکنون آماده خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه سخت‌ترین و بدترین تحریم‌ها با پایداری ملت ایران پشت‌سر گذاشته شده است گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند تحریم‌ها خنثی می‌شود و اکنون نفس آخر تحریم‌ها است و این نشان از عزتمند و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به رو به افول بودن آمریکا در منطقه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند که آمریکا باید از منطقه خارج شود و اکنون مشاهده می‌شود چگونه خفت‌بار از افغانستان خارج شد و در عراق خفت‌بار اسیر دست مردم بزرگ عراق و مورد نفرت مردم کشورهای منطقه قرار گرفته است.

وحیدی استان بوشهر را نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی دانست و افزود: استفاده از جوانان انقلابی و گام‌دومی‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که این مهم از برنامه‌های استاندار جدید بوشهر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.