وحیدی: در نقطه‌ی خیز جدید هستیم / درخشش انقلاب را در جهان شاهد خواهیم بود

احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی در آیین معارفه سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به عنوان رییس جدید این دانشگاه، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این دانشگاه، دانشگاه بسیار مهمی است که ظرفیت‌های خوب و بزرگی برای کشور دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که در پیچ تاریخی قرار داریم و باید نقش تعیین‌کننده انقلاب اسلامی را متحقق کنیم و اگر حضور فعال داشته باشیم، آنطوری خواهد شد که مورد نظر و آرمان‌های انقلاب است. این دانشگاه می‌تواند در کمک به کشور و طی این طریق نقش‌آفرین باشد. هم‌چنین ایشان فرمودند باید ساخت داخلی قدرت استحکام داشته باشد و این یک الزامی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر کشور گفت: چند اتفاق اخیر را در جهان و منطقه شاهد بودیم؛ یکی فرار خفت‌بار آمریکا از افغانستان، حضور جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، نگاه جدید کشور به قدرت واقعی ایران و درهم ریختگی دنیای غرب. می‌بینیم که رابطه فرانسه و آمریکا و انگلیس به چه وضعی افتاده و نشان‌دهنده افول قدرت‌ها و رشد قدرت ایران است.

وحیدی بیان کرد: اتفاقاتی که در کشور می‌افتد و احساس امیدی که در مردم بیشتر می‌شود، نشان می‌دهد که انقلاب هیچ مشکلی ندارد که این مسائل ریز را از پیش پا بردارد و انقلاب مسائل معیشتی را از پیش پا برخواهد داشت و به شکل خیره کننده ای درخشش انقلاب اسلامی را در جهان شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: ما در نقطه‌ی خیز جدید هستیم و با اعتماد و هماهنگی مسائل را حل می‌شود و به اهداف نزدیک خواهد شد. همه ما در جریان انقلاب مهمان هستیم و این مهمانی‌ها زود تمام می‌شود باید خدمت کنیم و خداوند میزبان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.