پیگیری قتل بابک خرمدین در تلویزیون

فصل تازه برنامه «سوره» با تغییراتی در فرم و افزودن بخش‌های جدیدی به برنامه به صورت هفتگی و به طور زنده، سه‌شنبه‌شب‌ها ساعت ۲۲، روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

گفت‌وگو با چهره‌های شاخص قلمرو دین‌پژوهی، ارتباط تلفنی با صاحب‌نظران در حین برنامه و پرداختن به اخبار مهم قلمرو دین‌پژوهی، بخش‌های مهم سری جدید برنامه «سوره» خواهند بود. قتل بابک خرمدین و حواشی فقهی پیرامون آن از جمله موضوعاتی است که سوره در بخش اخبار قسمت اول خود به آن خواهد پرداخت.

طرح مفهوم فمینیسم اسلامی، پرداختن به آرا و اندیشه‌های سید قطب و بررسی و نقد کتاب «شهید جاوید» از موضوعاتی بود که در فصل‌های قبل این برنامه مجال طرح در تلویزیون را پیدا کرد.

مسعود دیانی، همچنان در قامت مجری-سردبیر، اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این به عنوان مجری در برنامه‌های دیگری چون «شبِ روایت» حضور داشته است.

«سوره» در قسمت نخست با حضور ابوالقاسم علیدوست به حدود اختیارات دولت اسلامی و نسبت آن با امر خصوصی و اجتماعی خواهد پرداخت.

برنامه «سوره»، کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما و به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی است که هر هفته ساعت ۲۲ با یک گفت‌وگو و موضوع ویزه روی آنتن خواهد رفت. بازپخش برنامه، شنبه‌ها ساعت ۱۴ خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.