پیش بینی بورس امروز شنبه یکم خرداد

همچنین شاخص کل فرابورس  ۱۷ واحد رشد کرد و به رقم ۱۷ هزار و ۷۹۰ واحد رسید.شاخص کل بورس یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز زیر مرز ۴۰۰ هزار واحد قرار دارد. اگر بورس امروز نزولی شود حرکت به سوی مرز یک میلیون واحد شدت می گیرد.

در آخرین روز اردیبهشت شاخص کل برای چهارمین روز پیاپی نزول کرد و شاخص هم وزن نیز برای ششمین روز متوالی ریزش کرد تا اردیبهشت پایانی ناخوش برای سهام‌داران داشته باشد. همانند ماه‌های اخیر در روز چهارشنبه نیز تعداد نمادهایی که افت قیمت داشتند بیشتر از نمادهای با رشد قیمت بودند. از طرف دیگر سهم معامله‌گران حقیقی از فروش‌ها بیش از سهم آن‌ها از خرید‌ها بود. در سمت تقاضا، ۶۳ درصد خریدها توسط معامله‌گران حقیقی و ۳۷ درصد توسط معامله‌گران حقوقی انجام شد. در سمت عرضه نیز ۸۶ درصد فروش‌ها توسط معامله‌گران حقیقی و ۱۴ درصد توسط حقوقی‌ها انجام شد. در پایان معاملات، ارزش صف‌های فروش بیش از صف‌های خرید بود و بازار با مازاد عرضه بسته شد.

در  اکوایران ببینید:شاخص کل ۶ رقمی خواهد شد؟

روز چهارشنبه علاوه بر رشد عرضه حقیقی‌ها، رقم ورود پول حقیقی نیز منفی شد و 569 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد که بیشترین رقم در 8 روز کاری گذشته بود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «پیش بینی بورس ‌شنبه اول خرداد/ سطوح حمایت پوشالی» بخوانید.

 

 
 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.