حال وهوای بازار خودرو در 21 اردیبهشت

آرامش در بازار خودرو در حالی حاکم است که فعالان بازار خودرو امیدوار بودند تا با بازگشایی مراکز شماره گذاری خودرو و نمایشگاههای خودرو، شاهد رشد قیمت در بازار خودرو باشیم، اما این انتظار نه تنها محقق نشد بلکه از ابتدای هفته جاری بازار محصولات ایران خودرو یا ثبات قیمت داشتند و یا با افت قیمت همراه بودند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته از میان در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو که خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز  خانواده سمند بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار «سمندLX» امروز در بازار با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان عرضه شد. «سمندLX با موتور EF۷ » نیز امروز  ۲۰۰ میلیون و سمند سورن با  قیمت ۲۴۰ میلیون تومان معامله شدند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده ۲۰۶ نیز امروز افزایش قیمتی در بازار نداشته است . براساس ارزیابی های صورت گرفته «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت ۱۹۹ میلیون تومان معامله شدند و مدل صندوقدار این خودرو نیز با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد. در میان خانواده ۲۰۶ امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر و با قیمت ۲۵۸ میلیون تومان فروخته شد.

 
 

ایران 21

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.