تقویت احساسات صعودی در بازار طلا

احساس مثبت در بازار فلزات گرانبها روز پنجشنبه هنگامی که قیمت طلا برای اولین بار از ماه فوریه (بهمن) به بالای هزار و ۸۰۰ دلار رسید ، به طرز چشمگیری تغییر کرد. بسیاری از تحلیلگران متذکر شدند که عبور طلا  از نقطه مقاومت خود ،باعث ایجاد شتاب در بازار شده است که می تواند قیمت ها را به هزار و ۸۵۰ دلار در هر اونس برساند.

روز جمعه سرمایه گذاران پس از گزارش ناامید کننده حقوق و دستمزد غیر کشاورزی آوریل (اردیبهشت) ، به سوی فلزات گرانبها  روی آوردند ، قیمت طلا حدود ۲۰ دلار تقویت شد.  گزارش اعلام کرد که ۲۶۶هزار شغل در ماه آوریل (اردیبهشت) ایجاد شده است. با این حال ، بر اساس تخمین کارشناسان ، اقتصاددانان بدنبال رشد شغلی نزدیک به ۱ میلیون نفر بودند.این دومین  برآورد بالا برای استخدام ثبت شده است.

در حالی که یک شمع زیر طلا روشن شده است ، هنوز همه موارد برای افزایش واضح نیست. برخی از تحلیلگران خاطرنشان می کنند که فلز گرانبها می تواند مقاومت چسبنده ای بین هزار و ۸۳۰ تا هزار و ۸۵۰ دلار در هر اونس پیدا کند.

روز پنجشنبه ،بیل باروچ ، رئیس سرمایه گذاری شرکت بین المللی در مصاحبه ای با کیتکو نیوز، گفت که اگرچه روی طلا صعودی است ، اما قیمت طلا برای دستیابی به بالاتر از هزار و ۸۵۰ دلار در هر اونس ، باید حرکت قابل توجهی را جذب کند.

 
متن کامل این گزارش را با تیتر «پیش بینی" وال استریت" از قیمت طلا+اینفو»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.