دو سمت سبز و قرمز بازار سهام
 در معاملات امروز شنبه شاخص کل بورس ۷ هزار و ۷۱۱ واحد افت کرد و به سطح یک میلیون و ۱۹۹ هزار واحد رسید. شاخص کل پس از ۳۲ روز کاری به کانال ۱.۱ میلیونی بازگشت. آخرین بار در تاریخ ۱۸ اسفند شاخص در این محدوده قرار داشت.

فملی صدرنشین بورس امروز

در معاملات امروز فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت، بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن ۷۴ میلیارد تومان بود.

پس از فملی، برکت بیشترین ارزش معاملات را داشت و ایران خودرو رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن شستا و وبملت در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات امروز نیز ایران خودرو با تعداد ۳۱۸ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۴۰ سهم در صدر قرار گرفته است. بانک تجارت در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به بانک ملت تعلق داشت. بانک صادرات و بانک کارآفرین نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

دو سمت سبز و قرمز بازار

در پایان معاملات ‌روز شنبه، ۱۴ نماد رشد قیمت داشتند که ۹ نماد بورسی و ۵ نماد فرابورسی بودند. همچنین ۲۶۴ نماد کاهش قیمت داشتند که ۱۷۸ نماد بورسی و ۸۶ نماد فرابورسی بودند. به عبارت دیگر، ۳ درصد بازار رشد قیمت داشتند و ۵۸ درصد بازار افت قیمت داشتند.

مشروح این گزارش را در اقتصاد نیوز با تیتر «فملی صدرنشین بورس امروز + نمودار» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.