آمار معاملات بورس امروز سه شنبه 12 اسفند 99

در معاملات روز سه‌شنبه بازار سهام شاخص کل بورس رشد ۴ هزار و ۶۴۵ واحدی را پشت سر گذاشت و به سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید.

توقف روند نزولی

امروز در ابتدای معاملات بازار روند شاخص کل صعودی شد و در ۵۰ دقیقه ابتدایی ۹ هزار واحد رشد کرد و رقم یک میلیون و ۱۹۰ هزار واحد را لمس کرد. اما پس از آن روند شاخص نزولی شد و در پایان معاملات امروز شاخص کل نسبت به روز دوشنبه ۴ هزار و ۶۴۵ واحد رشد کرد و به سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید تا شاخص پس از یازده روز صعود کند.

شاخص کل هم‌وزن نیز از ابتدای معاملات شروع به صعود کرد اما پس از لمس رقم ۴۳۲ هزار واحد نزول کرد و در پایان معاملات ۱۸۸ واحد نسبت به دیروز رشد کرد و در رقم ۴۳۱ هزار و ۶۱۳ واحد ایستاد. شاخص کل فرابورس نیز ۵۴ واحد صعود کرد و به رقم ۱۶ هزار و ۹۷۹ واحد رسید.

تداوم خروج پول حقیقی 

در روز سه‌شنبه برای سیزدهمین روز کاری متوالی شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم. ارزش خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی کل بازار سهام ۴۴۸ میلیارد تومان بود. در معاملات امروز همانند روز گذشته بیشترین خروج پول حقیقی را بانک تجارت داشت. ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی وتجارت ۷۱ میلیارد تومان بود. پس از وتجارت، فملی و سایپا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

 

مشروح این گزارش را در اقتصاد نیوز با تیتر «صعود کم رمق بورس» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.