پیش‌بینی جالب میت رامنی درباره برنده شدن ترامپ در رقابت مقدماتی ۲۰۲۴

به گزارش نیویورک پست، سناتور میت رامنی اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صورتی که تصمیم به نامزدی مجدد برای کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ بگیرد در کسب کاندیداتوری حزب جمهوری خواه پیروز خواهد شد.

این سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا این صحبت را خطاب به نیویورک تایمز هنگامی که به جایگاه ترامپ در آینده حزب جمهوریخواه پرداخت، مطرح کرد.

رامنی بیان کرد: او هم اکنون تاثیری بزرگ و بزرگترین صدا را در حزب من دارد. نمی‌دانم آیا برنامه‌ای برای نامزدی در سال ۲۰۲۴ دارد یا نه اما اگر که این طور است من مطمئنم او در رقابت مقدماتی پیروز خواهد شد.

رامنی تصریح کرد، "بین الان و سال ۲۰۲۴ خیلی چیزها میتواند رخ دهد" اما به نظرسنجی‌هایی استناد کرد که نشان می‌دهند ترامپ در صورت حضور در این رقابت "به شکل قاطع پیروز خواهد شد".

یک نظرسنجی پولتیکو/مورنینگ کانسالت که در روزهای بعد از تبرئه ترامپ در محاکمه مربوط به استیضاح اخیرش در سنا انجام شد نشان داد که ۵۳ درصد از جمهوریخواهان در رقابت مقدماتی به ترامپ رای می‌دهند. مایک پنس، معاون ترامپ در زمان ریاست جمهوری در این نظرسنجی ۱۲ درصد رای کسب کرد. کاندیداهای دیگر در این نظرسنجی درصدهای تک رقمی کسب کردند.

اما این سناتور ایالت یوتا تصریح کرد، حامی ترامپ نخواهد بود و به جایش طرف حوزه انتخابیه کوچکتر خودش را گرفته و گفت: من احتمالا پشت کسی خواهم بود که فکر کنم بیشتر شاخه‌ای در حزب جمهوریخواه که من نماینده‌اش هستم را نمایندگی می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.