ترامپ نتیجه نظرسنجی‌های انتخاباتی را رد کرد

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با رد نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی گفت که وضعیت خوبی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد دولت او به جای «جنگ‌های بی‌پایان در خاورمیانه» به این منطقه صلح آورده است. 

ترامپ گفت که او حاکمیت اسرائیل بر جولان را به رسمیت شناخته و سفارت آمریکا را به اورشلیم (بیت‌المقدس) منتقل کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنانش گفت چنانچه رقیبش «جو بایدن» در انتخابات به پیروزی برسد مالیات‌ها را افزایش خواهد داد.

ترامپ مدعی شد چنانچه او در انتخابات به پیروزی نرسیده بود چین از لحاظ اقتصادی آمریکا را پشت سر می‌گذاشت.

او گفت: «ورود چین به سازمان تجارت جهانی این کشور را به یک قدرت اقتصادی بزرگ تبدیل کرد. آنها داشتند به ما می‌رسیدند.»

ترامپ در ادامه گفت: «اما اگر آدم باهوشی سر کار باشد، آنها هیچ‌وقت بهخ شما نخواهند رسید. ابداً نمی‌توانند به شما برسند. اگر تاریخ را مطالعه کنید ۱۰ سال قبل گفته می‌شد که آنها سال ۲۰۱۹ به ما خواهند رسید و اگر من سر کار نیومده بودم آنها از لحاظ اقتصادی به ما می‌رسیدند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنانش به  دفاع از عملکرد خود در مدیریت ویروس کرونا پرداخت و گفت که جان ۲ میلیون نفر را نجات داده است. ترامپ گفت مدل‌سازی‌های انجام‌شده مرگ ۲.۲ میلیون نفر بر اثر کرونا را پیش‌بینی کرده بودند.

ترامپ جو بایدن را «یک سیاستمدار فاسد» توصیف کرد و گفت در انتخابات سال ۲۰۱۶ مردم به اخراج سیاستمداران فاسد وابسته به ساختار حاکمیت رأی منفی داده‌اند. او گفت: «شما یک آدم خارج از سیستم را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردید؛ آدمی که بالاخره منافع آمریکا را در اولویت قرار داد.»

او گفت: «اگر من مثل یک سیاستمدار عادی واشنگتن به نظر نمی‌آیم به خاطر این است که من سیاستمدار نیستم. من همیشه با قوانین واشنگتن بازی نمی‌کنم چون انتخاب شدم تا برای شما مبارزه کنم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.