توصیه‌های دانشگاه "جورج واشنگتن" برای انتخابات آمریکا

به گزارش دبلیوتاپ، دفتر حقوق دانشجویی دانشگاه "جورج واشنگتن" به دانشجویانی که در نزدیک دانشگاه و یا خوابگاه زندگی می‌کنند، اعلام کرد برای بروز اختلالات احتمالی در زمان انتخابات در محوطه دانشگاه، "هوشیار باشند و آمادگی کافی را داشته باشند" .

قبل از روز انتخابات که به عنوان تعطیلات دانشگاهی تعیین شده است، به دانشجویان توصیه شده حداقل برای یک هفته خود مواد غذایی تهیه کنند.

"کریستال ال نوسال"( Crystal L. Nosal) سخنگوی دانشگاه جورج واشنگتن در بیانیه‌ای گفت: دانشگاه پیش‌بینی نمی‌کند که پس از انتخابات محدودیت‌های دسترسی به وجود آید اما با توجه به ناآرامی‌های چند ماه گذشته در واشنگتن و سراسر کشور، این امکان وجود دارد.

نوسال ادامه داد: این دانشگاه قبل از رویدادهای مهمی که ممکن است تعداد زیادی از مردم را به سمت پایتخت سوق دهد، مرتبا پیام‌های آمادگی به جامعه دانشگاهی خود ابلاغ می‌کند.

دانشگاه جورج واشنگتن در بیانیه خود گفت: با آغاز روز انتخابات، از دانشجویان خواسته می‌شود تا از محیطی که در آن حضور دارند، کاملا آگاه باشند و همواره کارت شناسایی خود را همراه داشته باشند.

این دانشگاه گفته که پس از علنی شدن نتیجه انتخابات، برخی از دانشجویان می‌خواهند جشن بگیرند، در حالی که ممکن است برخی دیگر تجمعات اعتراضی برگزار کنند.

در این راستا دانشگاه جورج واشنگتن به دانشجویان توصیه کرده برای احتمال افزایش تردد در خیابان و وسائل نقلیه برنامه داشته باشند و هنگام ورود و خروج از بسته و قفل شدن درها مطمئن شوند.

دانشجویان لازم است کارت شناسایی خود را همواره چه در داخل دانشگاه و چه در بیرون، به همراه داشته باشند و در صورت بروز اختلال، تا زمان بازگشت شرایط عادی در داخل خانه خود پناه بگیرند. به افراد غریبه اجازه ورود به ساختمان‌های خود را ندهند و دستوالعمل‌های کارکنان قانون را رعایت کنند.

دانشگاه جورج واشنگتن اعلام کرد که در فصل بهار نیز کلاس‌های مجازی خود را ادامه خواهد داد ولی تعداد دانشجویانی که به محوطه دانشگاه بازخواهند گشت را افزایش خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.