پیش‌بینی وزیر اسرائیلی درباره توافق عادی‌سازی دیگر پیش از انتخابات آمریکا

اُفیر آکونیس، وزیر همکاری‌ منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: یک دلیل منطقی دارم که موجب تقویت این باور در من می‌شود که خبر امضای یک توافق عادی‌سازی دیگر با یک کشور عربی یا اسلامی پیش از سوم نوامبر، تاریخ انتخابات آمریکا اعلام خواهد شد و این مطلبی است که از طریق منابع‌ام متوجه شدم.

فرستاده‌های رژیم صهیونیستی به بحرین و فرستاده‌های امارات به اراضی اشغالی این هفته معاونان ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را همراهی کردند؛ مساله‌ای که به منزله یک موفقیت برای ترامپ در سطح سیاست خارجی کمی پیش از انتخاب دوباره او به عنوان رئیس جمهوری آمریکا و حمایت از روابط جدید رژیم صهیونیستی با این دو کشور عرب حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود که با کمک آمریکا به توافق عادی‌سازی رسیدند.

با توجه به اینکه ترامپ روز دوشنبه گفت که کشورش سودان را از لیست کشورهای حامی تروریسم حذف خواهد کرد، پیش‌بینی‌هایی در این خصوص شده که احتمالا کشور عربی بعدی که به رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شود، سودان است.

آکونیس بدون مشخص کردن کشوری در این خصوص مدعی شد: کشورهای متعددی کاندیدای عادی‌سازی روابط با "اسرائیل" هستند و طبق معمول اولین اعلام رسمی این مساله به واشنگتن سپرده شده است و اگر این اعلام پیش از انتخابات در آمریکا انجام شود، بسیار خوشحال خواهم شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.