دستور ترامپ درباره افشاکننده ناشناس مطالب انتقادی از وی چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری هیل، مایلز تیلور سال گذشته از وزارت امنیت داخلی آمریکا خارج شد و اکنون به عنوان تحلیلگر برای شبکه خبری سی ان ان کار می کند.

دونالد ترامپ در پیامی توییتری نوشت: مایلز تیلور کیست؟ می گوید که "ناشناس" است اما من او را نمی شناسم. هرگز هم چیزی از او نشنیده بودم. یک حقه دیگر از نیویورک تایمز. او پیوسته با آنها کار می کند. همچنین برای گوگل، غول بزرگ تکنولوژی هم کار می کند. او در اخبار جعلی سی ان ان هم مشغول به کار است. آنها باید همه را اخراج کنند، شرم کنند و همه کسانی که با این فریبکاری علیه مردم آمریکا همکاری داشتند، مجازات کنند.

با این حال، سخنگوی شبکه سی ان ان تایید کرد که مایلز تیلور به عنوان تحلیلگر به کارش در این شبکه خبری ادامه می دهد.

مایلز تیلور چهارشنبه همه توجهات را به خود جلب کرد. تیلور فاش کرد، همان کسی است که با عنوان ناشناس "مقام ارشد دولت" مطلبی را در سال ۲۰۱۸ برای روزنامه نیویورک تایمز نوشت. او از ترامپ انتقاد کرده و خودش را بخشی از نیروی "مقاومت" در دولت خواند که برای کنترل تحرکات ناخوشایند رئیس جمهوری آمریکا تلاش می کند.

این مقام سابق دولت ترامپ که به عنوان رئیس دفتر وزارت امنیت داخلی آمریکا کار می کرد، ماه اوت در جریان مصاحبه با اندرسون کوپر در سی ان ان تکذیب کرد که همان عامل "ناشناس" بوده باشد. تیلور پیش از افشای هویتش هم از منتقدان سرسخت ترامپ به شمار می رفت و جو بایدن را برای ریاست جمهوری آمریکا تایید کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.