«جکی استالونه» مادر «سیلوستر استالونه» ستاره سینمای هالیوود که خود به خاطر طالع بینی از روی ستارگان شهرتی به هم زده بود در ۹۸ سالگی درگذشت. او همچنین از چهره های تلویزیونی در آمریکا بود که در مهم ترین برنامه های شبکه کابلی این کشور فعالیت می کرد.

«فرانک استالونه»، برادر کوچکتر سیلوستر، دوشنبه شب این خبر را اعلام کرد و گفت مادرش همان روز درگذشت. 

او در مورد مادرش گفت: مادرم یک زن قابل توجه و موفق بود. او هر روز ورزش می کرد. نترس و شجاع بود. همیشه می گفت دوست دارد زمان مرگ در خواب باشد که همینطور هم شد و در خواب درگذشت. دوست نداشتن اینچنین مادری سخت است. او در دوران جنگ جهانی دوم و رکود اقتصادی زیسته بود و من ساعت ها در مورد دهه های ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ از او سوال می پرسیدم و او برایم از آن دوران تعریف می کرد که واقعا همچون کلاس درس تاریخ بود. ذهن تیزی داشت که تا لحظه مرگ همچنان قوی مانده بود.

استالونه فراتر از آنکه مادر بازیگران سیلوستر، فرانک و تونی دالتو باشد، در دهه ۱۹۹۰ به دلیل انتشار یک سری از کتاب های طالع بینی و راه اندازی خط تلفن روانشناختی خود، شهرت زیادی پیدا کرد.

او همچنین در برنامه کشتی ۱۹۸۰ با عنوان «G.L.O.W: Gorgeous Ladies of Wrestling» ظاهر شد که بعداً در نتفلیکس با همین نام اقتباس و پخش شد.

استالونه با نام اصلی «ژاکلین فرانسیس لابوفیش» در ۲۹ نوامبر ۱۹۲۱، در واشنگتن دی سی متولد شد. 

وی در سال ۱۹۴۵ با فرانک استالونه پدر ازدواج کرد و در سال ۱۹۴۶ سیلوستر و در سال ۱۹۵۰ فرانک جونیور را به دنیا آورد. او دالتو را در سال ۱۹۶۴ با همسر دوم خود، «آنتونی فیلیتی» به دنیا آورد. د آلتو در سال ۲۰۱۲ درگذشت.

استالونه در وب سایت خود نوشت که در طول کار طالع بینی به پادشاهان، نخست وزیران، سیاستمداران، ستارگان سینما، قماربازها، ژنرال ها، گانگسترها، پلیس ها و کشیش ها مشاوره داده است.

مادر استالونه در چند برنامه گفتگو محور مختلف از جمله «برنامه هاوارد استرن» برنامه معروف لری کینگ» برنامه گفتگو محور «اُپرا وینفری» «شوی معروف گراهام نورتون» و شوی «دیوید لترمن» ظاهر شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.