محمود ترفع سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اظهار داشت: در سال‌های پیش به دلیل اینکه این مسیر پرمسافر نبوده است و تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد نیز با کمبود همراه بوده است لذا مجبور به حذف این خط اتوبوس شده‌ایم.

وی افزود: ممکن است برخی نسبت به حذف این اتوبوس‌ها گلایه‌مند باشند که هر چند تعدادشان زیاد نیست ولی در صورت بررسی و نیازهای موجود استفاده از مینی‌بوس برای این خط مدنظر قرار گرفته است. 

 سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: ارزیابی مجدد از این خط نیز انجام می‌شود و حتی در صورت مشاهده‌ و ارائه گزارش در مورد افزایش تعداد مسافران، احتمال بازگشایی مجدد این خط نیز وجود دارد.

ترفع خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس در تهران مدنظر قرار گرفته و مناقصه حدود ۸ خط مینی‌بوس در حال انجام است و برخی از مناقصات نیز صورت گرفته است که در صورت نهایی شدن مینی‌بوس‌های جدید در برخی از خطوط بکارگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: حذف خطوط اتوبوسرانی بی‌دلیل نیست و این تصمیم بنا به بررسی کمیته خطوط که متشکل از نماینده شهرداری منطقه، پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل انجام می‌گیرد حتی از نظر شورایاران در این زمینه بهره‌مند هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.