محمد علی وکیلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)‌ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی اکبر کریمی به رئیس جمهور: لزوم جلوگیری از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شازند اراک که باعث آلودگی شدید و بوی نامطبوع در شهرستان اراک شده است.

ناهید تاج‌الدین به رئیس جمهور: علت صدور مجوز واردات گوشت و جلوگیری از صادرات شیر خشک که باعث آسیب و ضرر به صنعت گاوداری شده است، چیست؟

حسن نوروزی به وزیر دادگستری: علت عدم تأسیس دادگستری در شهر جدید پرند چیست؟ به وزیر کشور: چرا در شهر پرند منطقه انتظامی تأسیس نمی‌کنید؟

سید محمدجواد ابطحی به وزیر کشور: ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی و بیمه تاکسی‌داران با توجه به شرایط اقتصادی کشور. به وزیر امور خارجه: با چه مجوزی پیشنهاد مذاکره با آمریکا را مطرح کردید؟

علی کرد به وزیر نیرو: چرا طرح آبرسانی به زاهدان رها شده است؟ چرا طرح انتقال آب رودخانه کارواندر به شهر خاش در هاله‌ای از ابهام است؟

فاطمه ذوالقدر و مجمع نمایندگان تهران به رئیس جمهور: تسریع در معرفی وزیر جهاد کشاورزی. لغو مجوز و توقیف عملیات ساخت مرکز پرورش میگو.

بهرام پارسایی به وزیر راه وشهرسازی: با توجه به سهل‌انگاری‌های متوالی بخش نظارتی صنعت هوایی، چرا نسبت به عزل و برخورد و رئیس سازمان هواپیمایی و رئیس کمیته بررسی سانحه کمترین اقدامی صورت نمی‌گیرد؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.