سردار علی فدوی ‌در مراسم گرامی‌داشت شهادت سردار حاج احمد کاظمی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، پیروزی جبهه حق بود و شهدای ما نیز در همین مسیر حرکت کردند و سبب عزت و قدرت وطن شدند.

 وی با بیان اینکه نجف‌آباد خود از جلوه‌های رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است، افزود: مردم این شهر، از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شهدای والامقام بسیاری را به میهن تقدیم کرده‌اند. یکی از این شهدای بزرگ حاج احمد کاظمی است، کسی که دلدادگان بسیاری داشت از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی.

سردار فدوی با اشاره به شرارت‌های آمریکا در منطقه و علیه ایران گفت: آمریکا هیچ‌گاه نمی‌تواند از حتی یک پیروزی در مقابل ایران نام ببرد، آمریکا محور شرارت است و همواره ایران را تحت شدیدترین فشارها قرار داده است، همان طور که خداوند در قرآن فرموده است و امام راحل نیز همواره بر آن تاکید می‌کردند ما در برابر دشمن به تکالیف الهی خود عمل می‌کنیم، شهدای والامقام ما نیز همگی به تکالیف الهی خود عمل کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام موشکی سپاه علیه پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام یکی از جلوه‌های توانمندی‌های ما بود. ما در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم و پاسخ می‌دهیم در حالی که هیچ کشوری توانایی اینکه برابر آمریکا از خود اراده‌ای نشان دهد را ندارد. آمریکا به رغم اینکه علیه کشور ما برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده اما کاری از پیش نبرده است، آنها هیچ غلطی نکرده‌اند و نمی‌توانند بکنند.

وی با بیان اینکه همت ما معطوف به عمل به فرامین امام خامنه‌ای است، گفت: جبهه مقاومت در توان و جغرافیا گسترش می‌یابد تا استکبار جهانی هیچ‌گونه احساس امنیت و آرامشی نداشته باشد. هیچ کشوری تا کنون برابر آمریکا چنین کار بزرگی را انجام نداده است که ما انجام دادیم، ما ده‌ها موشک در قلب پایگاه آمریکا در عراق وارد کردیم و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

در حال بررسی دقیق‌ میزان نقش صهیونیست‌ها در جنایات اخیر هستیم

همچنین بنا به گزارش سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از حماقت نیروهای جنایتکار و تروریست آمریکا در منطقه در ترور سردار رشید سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، فرزندان امام‌ خامنه‌ای (مد ظله العالی) به فرمان رهبر و درخواست امت شهیدپرور و وفادار ایران اسلامی لبیک گفته و انتقام سختی از جنایتکاران گرفتند.

سردار نیلفروشان با بیان اینکه پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، رزمندگان اسلام با اشراف و تسلط کامل اطلاعاتی، پایگاه‌های آمریکا در منطقه را رصد کردند، گفت: باتوجه به حجم تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی نهایتاً پایگاه عین الاسد به‌عنوان چشم فتنه و جایی که عملیات‌های تروریستی آمریکا در منطقه از جمله ترور شهید سلیمانی از آنجا طراحی و اجرا شده بود، برای تنبیه متجاوزان انتخاب شد و در همان ساعتی که شهیدان عزیز ما به معراج رفتند رزمندگان نیروی هوافضای سپاه با شلیک دهها فروند موشک بالستیک زمین به زمین  این پایگاه را منهدم کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه  عملیات موشکی موفقیت آمیز «شهید سلیمانی»  در همان لحظات اول نقاط ضعف بزرگ نظامی استکبار را در دفاع از خود نشان داد، اظهار کرد: به‌رغم آمادگی کامل نیروهای متجاوز امریکایی در این پایگاه، تمامی موشک های شلیک شده به اهداف مورد نظر اصابت کرد و دشمنان قادر به دفاع از خود برابر موشک های سپاه  نبودند.

سردار نیلفروشان عملیات موشکی سردار سلیمانی را "وعده صادق" سپاه به خواست میلیون ها ایرانی در گرفتن انتقام از متجاوزان امریکایی و عاملان ترور ناجوانمردانه سردار دل ها توصیف و تاکید کرد: قصد برپایی جنگ تمام عیار نداریم ، اما در دفاع از آرمان های انقلاب مصمم هستیم و چنانچه متجاوزین دست به شرارت جدیدی بزنند ، پاسخ بعدی ما کوبنده تر ، پرحجم تر و پشیمان کننده ترخواهد بود.

 

وی افزود: دشمن باید بداند بازدارندگی حق مسلم ما است و ما شروع کننده نبوده‌ایم برای جبران هرگونه ضربه‌ای تا حد بازدارندگی که در شأن ملت انقلابی ایران است ایستاده‌ایم و در صورت ادامه شرارت آمریکا پاسخ ما تا رسیدن به موازنه در شأن ملت ایران ادامه خواهد داشت.

 

معاون عملیات سپاه با تاکید بر اینکه اگر سرزمین یا پایگاهی در منطقه مورد استفاده متجاوزین قرار گیرد، به طور قطع در دایره هدف ما قرار دارد، گفت: در حال بررسی دقیق‌ میزان نقش صهیونیست ها در جنایات اخیر هستیم و سران این رژیم جعلی و منحوس باید بدانند هیچ‌یک از توطئه ها و خباثت های آنان از دید ما پنهان نمی‌ماند و در پاسخ تجاوزهای محتمل بعدی سهم شرکای متجاوزین قطعاً سهم ویژه‌ای است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.