سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه پنجمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری ارتش که امروز (یک‌شنبه)  در پادگان حضرت جواد الائمه (ع) برگزار شد، گفت: دوران معاصر ما پر از حوادث گوناگون بوده و نقطه عطف آن پیروزی انقلاب اسلامی است.  تا پیش از انقلاب، جهان میان دو ابرقدرت غرب و شرق تقسیم شده و این ابرقدرت‌ها بودند که برای جهان تصمیم می گرفتند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ندای آزادی سر داد و نظام سلطه را از کشور بیرون راند، افزود: به همین دلیل آنها هر اقدامی توانستند برای آسیب به این انقلاب و ملت انجام دادند، اما نهال انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده که قادر به ایستادگی در برابر هر طوفانی است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به توطئه های استکبار جهانی گفت: امروز دشمن با جنگ روانی و با سوء استفاده از مشکلات معیشتی، افکار مردم را هدف قرار داده است. اگر یک روزی اماکن حیاتی کشور هدف بمب و موشک قرار می گرفت امروز امید و انگیزه جوانان تحت آماج فشارهای رسانه‌ای دشمنان است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: هر کس کاری کند یا رفتاری داشته‌ باشد که به امید مردم لطمه بزند، دانسته یا ندانسته به نفع دشمن کار کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.