فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه سرنگونی پهپاد متجاوز هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را در دنیا شکست، اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که اتخاذ سیاست‌های ماجراجویانه در منطقه و در نزدیکی مرزهای ایران، هزینه‌های سنگینی برای آنها به همراه خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سامانه پدافند هوایی کشورمان موجب غرور و مباهات هر ایرانی است گفت: این اقدام سپاه، یک واکنشی شجاعانه بود که از یک سو اقتدار ایران را به اثبات رساند و از سویی دیگر برای طرف مقابل که در روزها و هفته‌های اخیر با ارعاب و تهدید نظامی در تلاش بود تا ایران را تحت فشار قرار دهد، پیام روشنی به همراه داشت.

وی با بیان اینکه این اقدام شایسته نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهپاد پیشرفته جاسوسی آمریکا موجب خوشحالی ملت ایران در این شرایط سخت اقتصادی شد افزود: این اقدام نیروهای سپاه بیش از گذشته موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب شد.

تجری با بیان اینکه دستاوردهای نیروهای انقلاب به‌ویژه دستاوردهای شهید تهرانی‌مقدم موجب سربلندی و توانمندی ایران در تمام عرصه‌های نظامی و موشکی شده و هیچ ابرقدرتی در دنیا توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد بیان کرد: دولتمردان آمریکایی با ایجاد یک جو روانی کاذب به دنبال سلطه بر کشورها و فضای بین‌الملل بودند که با این حرکت ارزشمند نیروهای مسلح ایران ابهت پوشالی آنها فرو ریخت.

وی با بیان اینکه این موضوع توان برتر ایران در رابطه با قدرت نظامی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته را در عرصه بین‌المللی به دنیا نشان داد گفت: اکنون مسئول اتاق فکر عملیات روانی آمریکا علیه ایران که چندی پیش فناوری موشکی و تکنولوژی‌های ایران را فتوشاپ و کوچک قلمداد کرده بود رسوا شد و دروغگویی این مسئولان به تمام دنیا اثبات شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه در افکار جهانیان اقتدار نظامی و برتری علمی و فناوری ما با اتکا به دانش بومی به اثبات رسیده است عنوان کرد: این پیروزی‌ها را باید به ملت بزرگوار ایران، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح تبریک گفت.

وی با بیان اینکه امروز همه ملت مسلمان ایران به داشتن چنین نیروهای انقلابی و متعهدی بر خود می‌بالند بیان کرد: سزاوار است امروز که عزت و سربلندی ایران بر همگان نمایان شده از سربازان گمنامی که در اقصا نقاط کشور به حفظ و صیانت از امنیت کشور و توسعه تکنولوژی‌های برتر می‌پردازند قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید

تجری با اشاره به رجزخوانی‌های بیهوده‌ای که همواره ترامپ و دیگر دولتمردان آمریکایی برای مقابله نظامی با نظام جمهوری اسلامی ایران سر می‌دهند گفت: بعد از سقوط پهپاد فوق پیشرفته آمریکا ترامپ در جلسات کنگره آمریکا اظهار کرد که آماده حمله به ایران است اما حمله‌ای انجام نشد تا جهانیان از سردرگمی و آشفتگی نظام سرمایه‌داری آمریکا در برابر قدرت برتر ایران اسلامی مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه ترامپ با غرور و حماقت تمام از برجام خارج شد و با خود فکر می‌کرد نظام جمهوری اسلامی ایران مانند برخی از حکام عربی منطقه مرعوب خواهد شد گفت: ترامپ نمی دانست که با این رفتارها صلابت و اقتدار ایران روز به روز بیشتر می‌شود و اکنون با این اقدام ارزشمند نیروهای سپاه پاسداران به آنها نشان داده شد که اگر وارد جنگ نظامی با ایران هم شوند به طور قطع جواب کوبنده خواهند دید.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی که پیشرفته‌ترین جنگ‌افزار آن قدرت به شمار می‌رود، معادلات جنگ روانی را به هم ریخت بیان کرد: نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن حمایت کامل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح کشور، با افتخار اعلام می‌کنند که حامی جان بر کف سیاست انقلابی کشور در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و به آمریکا و دیگر کشورهای حامی آن توصیه می‌کنیم هر چه زودتر اشتباهات گذشته را متوقف کرده و به امنیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.