این تذکرات که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی اصغر یوسف نژاد قرائت شد به شرح زیر است:

احمد صفری به وزیر کار: علت عدم برخورداری کارگران از یارانه معیشتی چیست؟ به وزیر اقتصاد: علت عدم همکاری بانکها در رفع مشکلات واحدهای تولیدی که تعطیل یا در حال تعطیلی هستند چیست؟ به وزیر ارتباطات: علت عدم همکاری با سازمان صداوسیما مرکز کرمانشاه در تخصیص پهنای باند به منظور پخش زنده مسابقات ورزشی در برخی شهرستان های استان کرمانشاه چیست؟

بیگلری به وزیر ارتباطات: علت عدم حل مشکل آنتن دهی موبایل در روستاهای کردستان؟ در تذکر به وزیر راه: علت بی توجهی به آسفالت جاده‌های روستایی استان کردستان چیست؟

نوروزی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جلوگیری از اجرای رقص در صبحگاه برخی مدارس کشور.

حاجی دلیگانی به وزیر اقتصاد: کمبود سفته در بانک ملی و مراکز توزیع باعث سرگردانی مردم شده است از سویی لازم دارند از سویی سفته وجود ندارد، به وزیر صنعت: چرا با وجود کاهش قیمت دام زنده و افزایش عرضه، کماکان گوشت قرمز قیمت بالایی دارد که نشان دهنده ضعف بازار است که باعث خسارت تولیدکنندگان است.

شهروز برزگر به ریس جمهور: تسریع در اجرای توسعه طرح هادی در روستاها و برق رسانی به منازل حاشیه روستاها که خارج از محدوده طرح هادی هستند.

محمد جوار ابطحی به وزیر کار: تسریع در پرداخت یارانه طرح معیشتی به افراد مشمول بدون سرکشی به اموال .

ابطحی و اصغر سلیمی به وزیر صنعت: چرا به استناد بند الف ماده ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به اجرا و بهره برداری سامانه نرم افزاری جامع یکپارچه سازی و نظارت بر فرایند تجارت اقدام نمی شود.

شریعت نژاد به رییس جمهور: لزوم جلوگیری از واردات مرکبات با توجه به وفور داخلی.

قاضی پور به وزیر ورزش: تسریع در احداث سالن های اختصاصی ورزش های رزمی، بوکس و ووشو و تذکر درباره صدور دستور حمایت های مادی و معنوی از تیم نود ارومیه در مسابقات دسته یکم کشوری ،به وزیر کار: صدور دستور لازم به سازمان بازرسی و شستا برای سرمایه گذاری در شهرستان ارومیه.

مازنی به رییس جمهور: با توجه به تصویب قانون هوای پاک چرا همچنان شاهد آلودگی هوای تهران

هستیم.

بهادری به ریس جمهور: تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه - تبریز با توجه به امکان اتمام آن در دولت فعلی.

محمد وحدتی هلان به وزیر نیرو: چرا تعرفه آب گرم معدنی شهرستان بستان آباد ۹۰ درصد افزایش یافته است و تذکر درباره اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان آب آشامیدنی ندارند و سد منطقه بلاتکلیف رها شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.