عبدالکریم گراوند با بیان این‌که استفاده از سامانه الکترونیکی به جای دادن سهمیه بنزین قایق‌ها به شیلات بدون شک در روند تامین سوخت قایق‌ها تسهیل سازی بیشتری دارد، اظهار کرد: بهترین ابزار برای نظام سلامت اداری نیز همین سامانه‌ها هستند که در مقابله از فساد و پیشگیری از آنها نقش قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با کشتی حمل کالاهای اساسی طی ۷ سال اخیر وارد بوشهر نمی‌شد ولی با رایزنی‌های صورت گرفته اکنون این مهم محقق شده است و منطق نیز حکم می‌کند بندر بوشهر بتواند در بحث تأمین کالاهای اساسی برای استان‌های همجوار نقش آفرین باشد.

گراوند یادآور شد: نخستین محموله کالاهای اساسی برای استان بوشهر برنج بوده که  روز چهارشنبه وارد بندر مرکز این استان شده است.

استاندار بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریارنوردی بوشهر قول مساعد به فراهم شدن امکان پهلوگیری کشتی های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر داده که با این کار شاهد تحرک خوبی نیز در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

گراوند با بیان این‌که سازمان بنادر و دریانوردی باید خود را مسئول بداند تا لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر هر چه سریع‎‌تر محقق شود از تعیین سهمیه ۴۰۰ لیتری سوخت قایق‌های صیادی ۴ استان جنوبی کشور -بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان- خبر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.