محمدحسن انصاری‌فر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بالاخره توانست بخش قابل توجهی از طلب بازیکنان و کادر فنی را مهیا کند. او در این مورد به ما گفت: بار دیگر تلاش های مان با لطف و عنایت خداوند به بار نشست و توانستیم از چند منبع مختلف به درآمد خوب و چشمگیری برسیم تا قسط دوم قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم. در شرایط فعلی این اتفاق می تواند بهترین وضعیت روحی را برای ما مهیا کند. زیرا بازیکنان پس از بازگشت دوباره به لیگ برتر شارژ روحی می شوند و گابریل کالدرون هم در آستانه شروع دوباره بازی ها می تواند انگیزه های بیشتری برای ادامه همکاری با پرسپولیس پیدا کند.

انصاری فرد در ادامه اضافه کرد: این چهارمین وعده ما بود که خدا خواست تا محقق شود اما کارهای بزرگ تری در دست داریم که قرار است در یک کنفرانس خبری به تشریح اتفاقاتی که آن را پیگیری می‌کنیم، بازگو کنیم. در این میان نکته ای که برای خودم حائز اهمیت بود، کاهش نگرانی هواداران است. به آنها قول دادم شرایط و بستری را فراهم کنم که در آن پرسپولیس به بیشترین منابع مالی برسد و درآمدهای بیشتری کسب کند. این قول را به آنها می دهم اگر برنامه‌های من به حالت اجرا برسد، باشگاه پرسپولیس حتی بدون من و در سال‌های آینده به باشگاهی سوده تبدیل می‌شود که می‌تواند در تمام شرایط اقتصادی گلیم خود را از آب بیرون بکشد. تلاش من نه فقط برای یک مقطع مدیریت کوتاه بلکه برای مدیریت ساختار مالی باشگاه است و در این میان هر کاری که لازم باشد، انجام خواهم داد.

او در مورد بازی با نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: دیدار بسیار سختی مقابل این حریف داریم. آنها در ۱۰ هفته گذشته هیچ شکستی در کارنامه نداشتند و شکست دادن چنین تیمی می‌تواند برای همه سخت باشد. از سوی دیگر تارتار هم از جمله مربیان خوب در نسل جدید است ولی ما پرسپولیس هستیم و در خانه به میدان می‌رویم پس باید امیدوار به کسب برد باشیم. در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان قطعاً بازیکنان با انرژی و انگیزه های زیادی به میدان می‌روند تا روندی که به تازگی شروع کرده ایم را ادامه بدهند. جدال در بالای جدول حساس شده و فکر می کنم از این به بعد هر امتیاز می‌تواند مهم تلقی شود. ما قدر این امتیازات را همین حالا هم می‌دانیم و امیدواریم پرسپولیس به لطف ستاره های خود و تفکرات کادر فنی بار دیگری سه امتیاز طلایی را به دست بیاورد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تنها دغدغه و نگرانی ما بحث بلیت فروشی است. انتظار داریم در این موضوع با عدالت با ما رفتار شود. مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به ما و سایر مسئولان باشگاه استقلال قول های مهمی دادند تا دیگر  در مورد بلیت‌فروشی الکترونیکی دغدغه نداشته باشیم. ما فقط خواستار عدالت در این بخش هستیم و با فروش بلیت ها به صورت الکترونیکی کاملاً موافق هستیم اما این طور نباشد که استقلال و پرسپولیس متضرر شوند و سایر باشگاه‌ها در شهرهای دیگر از این ماجرا متنفع شوند. از هواداران می‌خواهم برلی بازی روز جمعه به ورزشگاه بیایند تا از پرسپولیس حمایت شود.  مهمترین دغدغه ما همین است که طرفداران بدون بلیت نمانند و از تیم شان  به طور کامل حمایت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.