احمد کریمی اصفهانی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره تغییر رویکرد جبهه پایداری به خبرآنلاین گفت: آقای آقاتهرانی در جلسه‌ای که با حزب موتلفه اسلامی داشتند از مواضع من درباره جبهه پایداری گله داشتند و گفته اند که من در مصاحبه‌هایم رعایت عدالت را نمی‌کنم، در صورتی که من واقعیت‌ها را می‌گفتم.

وی افزود: جبهه پایداری الان پذیرفته‌اند که به جای «همه با ما»، «همه باهم باشیم» و اگر چنین اتفاقی بیفتد و جبهه پایداری به قولی که داده عمل کند، امیدوارم که وحدت بین همه نیروهای اصولگرا به وجود بیاید.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جزئیات جلسه جبهه پایداری با اعضای حزب موتلفه اسلامی هم گفت: موضوع جلسه وحدت میان نیروهای اصولگرا بوده و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. چون بیشتر گله جبهه پایداری از من بوده است به جزئیات اشاره نمی‌کنم و منتظر می‌مانم که نتیجه این جلسات روشن شود.

کریمی اصفهانی گفت: پالس‌های مثبتی از جبهه پایداری دریافت کردیم و امیدواریم که آنها به رویه قبل برنگردند و فکر نکنند که همه‌چیز منحصر در جبهه پایداری است.

وی هم‌چنین درباره ارتباط دیدار اعضای جبهه پایداری با جامعه روحانیت با حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت هم گفت: این دو دیدار هیچ ارتباطی با هم ندارد. آقای ناطق نوری عضو جامعه روحانیت مبارز هستند و از ایشان خواسته شده که در جلسه شرکت کنند و ایشان هم در جلسه شرکت کردند.

وی افزود: آقای ناطق نوری مدیر بسیار خوب و تاثیرگذاری هستند و خیلی مواقع پراکندگی‌ها را تبدیل به وحدت می‌کند. امیدواریم که حضور ایشان در جلسات جامعه روحانیت مبارز ادامه پیدا کند و ایشان به میدان بیاید. معتقدم کسی نه قادر است نقش ایشان را کمرنگ کند نه ایشان نیازی دارد که نقش او را پررنگ کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.