حجت نصیری‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به طور معمول حضور خودروها در پارکینگ شهر مهران بین ۱۰ تا ۱۵ شبانه‌روز است، افزود: مبلغی که بابت هزینه پارکینگ خودروها اخذ می‌شود برای تمام مدت حضور خودرو در پارکینگ است.

وی اظهار کرد: پارکینگ برکت نیز به‌ صورت رایگان در اختیار زائران قرار گرفته است و درحال ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر هستیم تا انتقال خودروهای زائران به پارکینگ سریع‌تر انجام شود و زائران دچار سرگردانی نشوند.

وی یادآور شد: پارکینگ بزرگ اربعین با ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو در ورودی شهر مهران از روز گذشته بازگشایی شد که می‌طلبد زائران خودروهای خود را در پارکینگ بزرگ اربعین، پارکینگ برکت و دیگر پارکینگ‌های عمومی سطح شهر پارک کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.