مزار شهیدان رجایی و باهنر صبح جمعه ۸ شهریورماه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در قطعه هفتاد و دو تن بهشت زهرا(س) برگزار شد.

گلباران مزار شهیدان رجایی و باهنر صبح جمعه و در آخرین روز از هفته دولت و به مناسبت سالروز شهادت این بزرگواران ، مزار این دو شهید والامقام با حضور اقشارمختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

رییس ستاد برگزاری مراسمات شهدای شهریورماه استان تهران در حاشیه این آیین معنوی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از جمله شهدای هشتم شهریور آن است که بدانیم چه سرمایه هایی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم شدند و راه این شهدا ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر مصداق واقعی دولت اسلامی بودند و باید راه این شهیدان و شاخصه های رفتاری و عملکردی این شهیدان الگویی برای دولتمردان جامعه اسلامی باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با عزت این انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و ما در بخش های مختلف رفاهی و اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی و دستاوردهای علمی، پژوهشی و نظامی حائز رتبه های نخست و ممتاز در منطقه و حتی جهان هستیم و باید این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم و آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم شریف ایران بازخوانی کنیم.

محمودی ادامه داد: ملت بزرگ ایران خوشبختانه به خوبی دشمنان خود را می شناسد و هرگز در مقابل زیاده خواهی آنان تسلیم نمی شود.

وی در پایان بیان کرد: مشکلات اقتصادی امروز جامعه با وحدت و همدلی بین همه مسئولان و همه آحاد جامعه قطعا رفع خواهد شد و نیازمند توجه جدی مسئولان به وضعیت معیشت مردم هستیم و باید مدیریت جهادی و انقلابی در همه خدمتگزاران تقویت شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.