به گزارش روزنامه سان انگلیس، شوخی اخیر گری لینکر، مجری و کارشناس برنامه «Match of the day» ‌شبکه BBC با آلن شیرر و دنی مورفی در یکی از قسمت‌های اخیر این برنامه، شکایت از این شبکه انگلیسی را در پی داشته است.

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس که علاقه فراوانی به اظهارنظر با چاشنی شوخ طبعی دارد، در برنامه شنبه شب خود در حالی که کنار مورفی و شیرر نشسته بود، درباره افزایش گرایش اهالی لیگ برتر انگلیس به کاشت مو یک شوخی انجام داد و گفت: «این روزها همه دارند مو می‌کارند جز آلن شیرر و دنی مورفی.»

شیرر اکنون در صفحه شخصی خود در توئیتر پیامی گذاشته است و در آن اعلام کرده که به خاطر این اظهارات، شبکه BBC شکایت‌هایی را دریافت کرده است.

در کلیپی که از لحظه شوخی لینکر با همکارانش منتشر شده است، زمانی که او جمله‌ جنجالی‌اش را تمام می‌کند، شیرر و مورفی به یکدیکر نگاه می‌کنند و لبخند می‌زنند در حالی که شیرر سرش را هم تکان می‌دهد. BBC از اعلام اینکه چه تعداد شکایت از این شبکه صورت گرفته، خودداری کرده است اما ظاهراً این رسانه طبق مقررات کاری‌اش موظف است که در یک چارچوب مشخص به هر شکایتی که از این شبکه صورت می‌گیرد، پاسخ دهد.

این نخستین باری نیست که لینکر همکارش شیرر را به خاطر کم‌پشت بودن موهای سرش دست می‌اندازد. او سال ۲۰۱۶ در واکنش به انتشار یک عکس از او در کنار ستاره سابق نیوکاسل خطاب به وی نوشت: «خدای من، کچلی سر من تقریباً به اندازه کچلی سر تو شده است که آن بار هم افراد زیادی در فضای مجازی از این اظهارنظر او ناراحت شدند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.