محمد فرجود در گفت وگو با ایسنا، در مورد  ارتقای سیستم نظارت همگانی 137، گفت:در حال حاضر  ‌در سامانه تهران من امکان ارسال متن، وجود دارد و به مرور امکان ارسال لوکیشن، صدا و تصویر نیز فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون شهرداری برپایه سیستم های سنتی فعالیت می کرده  و باید فرایندهایی در داخل شهرداری تغییر کند که این مسئله زمانبر بود؛ گفت: نهایتا تا مهرماه سیستم سامانه نظارتی ۱۳۷، ارتقا خواهد یافت و به امکان ارسال فیلم،‌ تصویر و موقعیت مکانی مجهر می شود.

 

فرجود با بیان اینکه مکن است شهروندان برای بیان مسائل و مشکلات خود بارها با  قسمت های مختلف شهرداری تماس گیرند گفت: در طراحی جدید سابقه تماس‌های هر شهروند موجود است و ضمن پیگیری حل مشکلات آنها، می توانیم پاسخ  سوالاتشان را نیز برای آنها ارسال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکانات جدید سامانه ۱۳۷ نیز بر بستر سایت تهران_من فعال خواهد شد گفت: در حال حاضر قصد نداریم که تمام راه های ارتباطی با شهرداری تهران را تنها بر بستر یک سایت تجمیع کنیم اما به مرور زمان می بایست راه های ارتباطی متعدد و گوناگون مردم که بعضا باعث سردرگمی می شود، محدود شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.