مسعود افرازه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گفت‌وگوی فیمابین محمدعلی نجفی و مسعود (برادر میترا) استاد در جلسه اول دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد، گفت: آنچه فیمابین این دو نفر در جلسه دادگاه گذشت، این بود که مسعود استاد از محمدعلی نجفی پرسیده بود چرا خواهرم را کشتی و به قتل رساندی و چه دلیلی برای این موضوع داشتی؟ تنها این گفت‌وگو فیمابین دو نفر در دادگاه رد و بدل شد.

وی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر مصالحه مسعود استاد با آقای نجفی در ازای دریافت مبلغ ۱۰ میلیاردی گفت: برخی با استناد به عکس منتشر شده در دادگاه از لحظه گفت‌وگو بین مسعود استاد و محمدعلی نجفی این شایعات را مطرح کرده‌اند در حالی که این خبر نه تنها شایعه‌ای بی اساس و زاییده اذهان مرهوم برخی رسانه‌ها آن هم با اهدافی خاص است و قدر مسلم این حق را خواهیم داشت تا در صورت صلاحدید موکلین از ناشران این اخبار کذب شکایت کنیم.

وی افزود: شوربختانه حال روحی و روانی والدین مرحومه استاد هر لحظه بدتر از قبل شده و به جهت داغ فرزندشان گویی در یک دوزخ متمادی گرفتار شده‌اند لذا هیچ مذاکره‌ای هم گشوده نشده و فعلا افق روشنی هم در این خصوص متصور نیست. رضایت یا گذشتی هم در کار نیست. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.