عنایت الله رحیمی در واکنش به یک فیلم که در پیام رسان اینستاگرام با مضمون برخورد شهرداری آباده با یک دستفروش منتشر شده بود، دستور ساماندهی دستفروشان و امتناع از برخوردهای مغایر با شان مردم را صادر کرد.

استاندار فارس تاکید کرد است که با دستفروشانی که برای یک لقمه نان حلال کار می‌کنند نباید برخورد کرد بلکه باید آنها را ساماندهی کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود به دنبال این دستور شهرداران و دست اندرکاران مدیریت شهری در شهرستان‌های فارس ضمن خودداری از برخوردهای خلاف شأن مردم تلاش کنند تا با ساماندهی و حمایت از دستفروشانی که بعضاً محروم و از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند نسبت به مساعدت کافی برای امرار معاش این قشر اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، واکنش استاندار فارس به مطالب و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های مجازی در حالی است که پیش از این هم رحیمی نسبت به فیلم منتشر شده در پیام رسان واتس‌آپ در مورد یک تصادف که منجر به فوت دختری جوان در جاده خرامه منتشر شده بود واکنش سریع نشان داده بود.

معطوف شدن توجه مدیران ارشد استان فارس به شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های فضای مجازی در حالی است که کنش‌ها در فضای حقیقی و نسبت به انعکاس رویدادها و مطالبات در رسانه‌های رسمی، کمتر دیده شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.