بنابر اعلام آژانس آویسا الهه باستان، می‌توانید تورهای مقرون به صرفه آژانس آویسا را بررسی کنید و امسال تابستان را با تور ارزان سفر کنید.

خوش‌گذرانی‌های تابستانی با تور استانبول

سفر با تور استانبول، دیدن یکی زیباترین شهرهای گردشگری دنیا است. از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی گرفته تا جاذبه‌های مدرن و هیجان‌انگیز اینجا شهر روز و شب تفریح و خوش‌گذرانی است.

هتل‌های استانبول کیفیت خوبی دارند و شما با خیال راحت می‌توانید هتل‌های سه ستاره پیشنهادی آژانس را رزرو کنید. البته قطعاً هتل‌های چهار و پنج ستاره ساحلی یا استخر دار برای تابستان مناسب‌تر است. به لیست هتل‌های وب‌سایت آژانس نگاهی بیاندازید یا از مشاوره کارشناسان مسافرتی آویسا برای انتخاب هتل مناسب بهره ببرید.

همه تورهایی که در آژانس آویسا برنامه‌ریزی می‌شوند دارای صبحانه رایگان و ترانسفر فرودگاهی رایگان هستند تا سفری راحت و آسوده را تجربه کنید. تورها معمولاً با پروازهای چارتر قشم ایر و اطلس‌جت از ۳ شب برنامه‌ریزی می‌شوند.

در سفر تابستانه به استانبول از تجربه‌ی تفریح‌های دریایی تنگه بسفر و جزیره‌های پرنس لذت ببرید. در سالن بیوک آدا دوچرخه سواری کنید.

برای خرید سوغاتی حتماً به بازار اویه بروید قهوه ترک بخرید و از دیدن مغازه‌های رنگارنگ ادویه و قهوه هیجان‌زده شوید حتماً برای صفحه اینستاگرامتان عکس یادگاری بردارید.

چند روز را برای سفر و گشت و گذار اختصاص دهید این سفر نیازی به ویزا ندارد و خیلی با هزینه به صرفه و با همراه داشتن لیر که واحد پول ترکیه است می‌توانید در استانبول خرید کنید.

برای تجربه سفر با تور استانبول تابستان ۹۸ با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید.

قدم‌زنی‌های عصر تابستان با موسیقی با تور گرجستان

تور گرجستان تابستان ۹۸ با آن آب و هوای بسیار دلچسب و بخصوص مناظر طبیعی زیبا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر چند روزه در تابستان است بهترین حالت سفر به گرجستان انتخاب تورهای ترکیبی آژانس آویسا است این تورها طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که گردشگران هم تفلیس را ببینند و هم در شهر باتومی و در سواحل دریای سیاه اقامت کنند.

سفر تابستانی به گرجستان از هر لحاظ به صرفه و مناسب است هم تفریحات زیادی را دارید و هم در هتل‌های خوب چهار و پنج ستاره زنجیره‌ای با استاندارد بالا اقامت می‌کنید. تمام هتل‌های پکیج مسافرتی گرجستان دارای صبحانه رایگان هستند. تورها حتی شامل ترنسفر رایگان فرودگاهی هم می‌شود تا با آسودگی از ترنسفر بین شهری و فرودگاهی استفاده می‌کنید.

در تفلیس به سمت شهر قدیمی بروید در کافه‌های محلی نوشیدنی‌های گرجی را بنوشید و برای قدم زنی به سمت پل صلح بروید و از طراحی زیباییش لذت ببرید. در رستوران‌های گرجستان بهترین غذاهای گرجی را نوش جان کنید مردم اینجا علاقه خاصی به نوشیدنی و غذا دارند و در خیابان روستا ولی رستوران‌هایی را می‌بینید که بیش از ۲۰۰ سال است که غذا سرو می‌کنند. یک شام رمانتیک با بهترین موسیقی‌های گرجی در این رستوران‌ها خود را مهمان کنید.

خرید در تفلیس خوب است، عاشقان خرید و گردش می‌توانند در مرکز خرید تفلیس مال از مجموعه کامل امکانات تفریحی بهره‌مند شوند. اگر به دنبال جایی برای خرید و تفریح هستید که بچه‌ها هم سرگرم شوند تفلیس مال گزینه خوبی است البته حتی می‌توانید در اطراف میدان آزادی از بوتیک‌های لوکس آن خرید کنید.

تجربه اقامت در باتومی برایتان به یاد ماندی می‌شود. جشن‌ها و فستیوال‌های موسیقی و تفریحی خوبی در بلوار باتومی برگزار می‌شود که همراه دیگر گردشگران اروپایی و روسی تابستانی هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید.

تورهای گرجستان با پرواز قشم ایر و زاگرس از حدود ۳ تا ۷ شب برنامه‌ریزی می‌شوند به دلیل نزدیکی این کشور به ایران معمولاً نرخ تورها بسیار به صرفه و مناسب است تا بتوانید دسته جمعی سفر کنید.

بهترین زمان سفر به گرجستان را از دست ندهید و با رزرو تور گرجستان یکی از توریست‌های این کشور باشید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.