عبدالرضا رحمانی فضلی یکشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مجامع بین المللی به خوبی واقف هستند ایران وظایف خود را در برجام انجام داده اما طرف‌های مقابل از جمله آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی افزود: ما هیچگاه شروع کننده اقدامات تشنج آفرین نبوده ایم اما حق خود می‌دانیم آمادگی لازم را برای شرایط سخت داشته باشیم و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وزیر کشور تاکید کرد: در این شرایط ممکن است همپیمانان آمریکا و آشوب آفرینان منطقه از جمله اسرائیلی‌ها بخواهند اقداماتی را انجام دهند که ما آمادگی لازم برای پاسخگویی به آنها را داریم.

رحمانی فضلی بیان کرد: اگر دشمنان ایران شروع کننده اقدامی نظامی علیه ما باشند پایان دهنده آن نیستند و آنها نمی‌توانند حوزه جغرافیایی را مشخص کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: برای رفع این تهدیدها راهکار مؤثر تقویت توان داخل در تولید است و همه باید در این راستا فعال بوده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وزیر کشور گفت: باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. باید از ظرفیت‌های منطقه‌ای از جمله کشورهای همسایه استفاده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.