علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی این تذکرات کتبی را به شرح ذیل قرائت کرد:

تذکر بهمن طاهرخوانی نماینده تاکستان به وزیر آموزش و پرورش: بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان‌های مختلف از جمله قزوین، اضافه کار معلمان و پرسنل اداره آموزش و پرورش پرداخت نشده است.

علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان به وزیر ارتباطات: دلیل عدم تبدیل وضعیت و عقد قرارداد دائم با کارگزاران مرکز مخابرات روستایی. تعیین تکلیف و تأمین خطوط تلفن ثابت درخواست‌کنندگان و تقویت باندهای اینترنتی همراه اول و ایرانسل. به وزیر کشور: حذف دکل‌های برق فشار قوی از داخل شهر زنجان.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و مصطفی کواکبیان به وزیر اقتصاد و دارایی: تسریع در حل مشکل بیمه کارگران گروه خودرو سازی سایپا.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان به وزیر ارتباطات: چرا علی رغم ماده ۸۳ قانون الحاق بعضی از مواد به مقررات دولت و آرا دیوان عدالت اداری نسبت به دائمی نمودن قرارداد کارگزاران مرکز مخابرات روستایی اقدام نشده و تعدادی از این عزیزان اخراج شده‌اند؟

تذکر محمد دهقان نماینده مردم ترقبه و ۸۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: با وجود تشکیل پرونده کیفری و ممنوع الخروج شدن آقای پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، علت ممانعت شما و آقای جهانگیری از عزل ایشان چیست؟

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: با توجه به اینکه قیمت تمام شده تولید گندم بسیار بالاتر از سال‌های گذشته است، بایستی قیمت خرید گندم به قیمت مناسب و بیش از ۲,۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم باشد. به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: پرداخت تمام مطالبات فرهنگیان و اعمال کامل رتبه‌بندی در پرداخت حقوق آنها.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم کلاردشت به وزیر علوم: با توجه به اختصاص پیدا کردن مبلغی متوالی برای خرید دانشکده میراث فرهنگی نوشهر، چرا اقدامی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر نیرو: علی رغم تخصیص بودجه برای پروژه‌های بزرگ مجتمع آبرسانی شهرهای نوشهر، پیشرفت کار کند است. علت چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: با توجه به بازدیدها و وعده‌ها، وضعیت راه‌های کلاردشت و عباس آباد همچنان نامناسب است. انتظار می‌رود که پیگیری‌های جدی انجام شود. به وزیر بهداشت: چرا شاهد استقرار مرکز اورژانس ۱۱۵ در منطقه کجور با ۶۸ نیستیم؟

یعقوب شیویاری نماینده مرد میانه به رئیس جمهور: بی‌برنامگی و نبود اراده برای حل مشکلات کردم و مدیریت ناکارآمد در کشور.

منصور مرادی نماینده مردم مریوان به رئیس جمهور وزیر صمت: دلیل عدم تخفیف سود بازرگانی برای مرزبانان چیست؟ به رئیس جمهور و وزیر کار: دلیل عدم سرمایه گزاری شرکت‌های شستا در استان کردستان چیست؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.