سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: هم اکنون در برخی مقاطع محور کندوان و محدوده جوارم محور سوادکوه ترافیک سنگینی را شاهدهستیم و وضعیت جوی در این محور به صورت برف و باران است.

وی افزود: بارش برف و باران در ارتفاعات مازندران شروع شده و از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی استان خودداری شود.

قدمی با اشاره به مسدودی محور هراز تا اطلاع ثانوی به دلیل ریزش کوه، تصریح کرد: راه های روستایی مناطق سیل‌زده هزارجریب نکا و بهشهر نیز بازگشایی شده است.

وی گفت: با تلاش راهداران، محور سرخ کیله - هزارجریب و مسیر تردد به دامغان با ورود وزارت راه و شهرسازی در حال بازگشایی است.

فرمانده پلیس راه مازندران بیان کرد: به دلیل رانش‌های مکرر در محور هزارجریب نکا تردد ضروری در جریان است و راه جایگزین در مسیر جاده ای لایی به بندبن در نظر گرفته شد.

قدمی با اشاره به حضور تیم عملیاتی وزارت راه و شهرسازی در مناطق هزارجریب نکا و منطقه سوچلما گفت: مسیر تردد لایی به بندبن، سه راه استخرپشت، ارم و روستاهای همجوار به دلیل رانش فراوان و مسدود شدن پاکسازی شده است.

وی به بازگشایی راه روستایی محدوده تجر خیل تا ورپام و راه روستایی روستای کلا، و زنگت علیا که به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده بود، اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم بازگشایی کامل راه روستایی بندبن به لترگاز که به علت برف سنگین  بسته بود، انجام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.