سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: بارش برف شدید و کولاک، تردد را در همه محورهای کوهستانی مازندران سخت کرده است.

وی افزود: بارش برف که از عصر دیروز آغاز شده بود همچنان با شدت ادامه دارد و انتظار می‌رود تا ظهر امروز ادامه داشته باشد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان از عصر دیروز به دلیل شدت بارش برف و کولاک بسته شده بود همچنان بسته است، تصریح کرد: دو محور سوادکوه و هراز نیز اگرچه با تلاش راهداران بازگشایی شد اما تردد خوروها در آن‌ها به سختی امکان پذیر است.

قدمی با بیان اینکه تردد خودروها در محور کیاسر به سمنان نیز به دلیل برف و کولاک شدید به سختی انجام می‌شود، گفت: آسمان استان امروز در مناطق ساحلی و جلگه ای با بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی شده است.

وی با اعلام اینکه این سامانه بارشی امشب از استان خارج می‌شود و آسمان استان برای روز شنبه نیمه ابری به تدریج با کاهش ابر خواهد بود، تصریح کرد: مازندرانی‌ها برای روز یک شنبه منتظر آسمانی صاف همراه با افزایش دما باشند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وقوع برف و یخبندان در روستاهای کوهستانی رامسر، تصریح کرد: بارش شدید شب گذشته برف مناطق ییلاقی شهرستان رامسر را سفیدپوش کرد. روستای جواهرده و روستاهای دهستان جنت رودبار و روستاهای دهستان اشکور بطور کامل سفید پوش شده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.