نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد دو جوان ۲۵ و ۳۴ ساله ناگهان به درون چاله مترو سقوط کرده‌اند و بر اثر برخورد با قطار بشدت مجروح شده‌اند. امدادگران اورژانس دو مصدوم را که یکی از ناحیه دست و نفر دوم از کمر و پاها آسیب جدی دیده بود به بیمارستان سینا انتقال دادندکه حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده و دیگری یکی از دست هایش را از دست داده است.

همزمان با آغاز تحقیقات پلیسی درباره این حادثه، گمانه زنی‌های زیادی مطرح شد اما ادامه تحقیق از مصدومان راز این دو سقوط را فاش کرد.

سرهنگ جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تحقیقات نشان داده است مرد ۲۵ ساله که دستش قطع شده به‌خاطر مصرف موادمخدر دچار توهم شده و به داخل محوطه ریلی پریده بود اما در همین زمان یکی از مسافران که مردی ۳۵ ساله بود با مشاهده این صحنه برای نجات وی به پایین پرید که با ورود قطار به ایستگاه هیچ یک فرصت فرار پیدا نکرده و دچار مصدومیت شدید شدند.

 براساس آخرین گزارش‌ها پسرجوانی که در این حادثه بشدت آسیب دیده بود دچار مرگ مغزی شده است. اعضای بدن مهدی رسولی - ۳۴ ساله‌- که به جوان فداکار لقب گرفته و هنرمند طراح بود دچار مرگ مغزی شده که با رضایت خانواده اش به بیماران نیازمند اهدا خواهد شد.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.