حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان و رئیس‌جمهور اگر در عمل به راه امام و شهدا اعتقاد دارند، باید دهه فجر سال ۵۷ را یادآوری کنند که با رانت‌خواری، رشوه‌خواری، فاصله طبقاتی، فساد، جیره‌خواری، تبعیض و بی‌عدالتی مبارزه کردیم.

وی افزود: از تاریخ هر ملت می‌توان سرنوشت آن ملت را پیش‌بینی کرد، مطالعه تاریخ قبل از انقلاب، مطالعه ارزش‌های دهه فجر ۵۷ و صداقت و یکرنگی ۸ سال دفاع مقدس و اوضاع امروز جامعه نشان از بیماری جامعه است، مدیران شایسته خانه‌نشین شدند، از رئیس‌جمهور گرفته تا وزرا و نمایندگان مجلس به مردم دروغ می‌گوییم.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: علل هر واقعه را باید در حوادث گذشته آن جستجو کرد، آگاهی عمیق و ریشه‌دار از مسائل ۴۰ ساله انقلاب موجب توانمندی ما خواهد شد، امامی که پرچم رهایی و آزادی را در کنار مردم بر دوش کشید و بر ضد شاه و فساد مبارزه کرد، دلیل آن چه بود؟

مقصودی گفت: اگر شرایط امروز کشور را نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اوضاع خوبی نیست و اگر خود را اصلاح نکنیم، حتماً دوباره دهه فجر ۵۷ با اصلاحات و اتکا به مبانی امام و رهبر انقلاب همانند قیام ۹ دی ۸۸ پدید می‌آید.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها فرمودند با استکبار و استعمار مبارزه کنیم، امام فرمود آمریکا از انگلیس بدتر است و انگلیس از آمریکا بدتر و شوروی از هر دو بدتر است، اما امروز امید به برجام و FATF و دیگر اسناد استعماری و استکباری بستیم.

نماینده سبزوار اضافه کرد: جناب آقای رئیس‌جمهور! شما که امروز داعیه مبارزه با فساد و افشای مفسدان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، نگاهی به پرونده اطرافیان و نزدیکان خود بیندازید، نگاهی بیندازید که سلطان موز چه نسبتی با شما دارد، نگاهی به پرونده‌های نزدیکترین افراد به شما و بعضاً دختران معاونین شما بیندازید.

وی همچنین گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور! شما به سبزوار آمدید و قول دادید راه‌آهن عملیاتی شود اما خبری نشد، از استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار خبری نشد، آقای رئیس‌جمهور! قول دادید جاده سبزوار به سلطان‌آباد ۲ بانده شود اما خبری نشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.