این مقام مسئول شامگاه یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در همدان بیان کرد: اگر امروز سوریه پابرجاست و توانسته است در برابر گروهک های تروریستی مقاوت کند، به برکت وجود فرهنگ بسیجی است.

 

معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات نامگذاری چهلمین سال انقلاب به فجر فاطمی را بسیار مبارک دانست و اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمنان انتظار شکست این ملت را داشتند.

 

وی اضافه کرد: اما این پیروزی امسال با نام حضرت زهرا (س) مزین شده و به برکت وجودی ایشان در صورت قرار داشتن در مسیر انقلاب اسلامی، سال ها این نظام را ایشان حفظ می کنند.

معاون وزیر اطلاعات گفت: تمامی خیابان های و کوچه های ایران مزین به نام شهدا است و امروز شهرهای ما نمایشگاهی از اقتدار و فداکاری ها این عزیزان است.

 

وی افزود: امروز با قدم گذاشتن در خیابان افتخار می کنیم که کوچه ها و خیابان ها به نام شهدایی است که به ما یاد دادند برای حفظ و مانگاری انقلاب باید فداکاری کرد.

 

معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات، برگزاری نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم را زمینه ای برای فراموش نکردن مسائل و موانعی دانست که دشمنان بر سر راه این ملت گذاشتند تا این انقلاب تداوم نیابد.

 

وی گفت: جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و تمامی افرادی که لباس پاسداری بر تن دارند مثل نمایشگاهی هستند که روزانه آنها را در برابر چشمانمان شاهد هستیم.

معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: فعالان در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مثابه موزه دارانی هستند که باید این سرمایه ها را حفظ کنند تا جوانان این سرمایه ها و چگونگی شکل گیری و پیروزی و تداوم انقلاب را فراموش نکنند.

 

وی همدان را مهد فرهنگ و تمدن دانست و افزود: این شهر محل زندگی شهدا و علمای بزرگی همچون شهید سرلشگر حسین همدانی و خانم مرضیه دباغ است.

 

نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم شامل بخشی از مخوف ترین شکنجه ‌گاه های رژیم پهلوی و بازداشتگاه کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک است.

 

همچنین در این نمایشگاه گوشه ای از رشادت های مردم و مسئولان انقلابی کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش گذاشته شده است.

 

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و شهروندان می‌توانند همه روزه از یکم تا بیست و دوم بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.