سردار رحیمی صبح امروز در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه اطلاعی از این موضوع نداریم افزود: مدیریت ترافیک شهر با پلیس است و دوستان دیگر زحمت می‌کشند و تلاش می کنند و طبق قانون باید بسترها را برای پلیس آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع کذب است و و صحت ندارد، گفت: ما در بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد به طرح ترافیک نیز عنوان کردیم که اگر قراره اتفاقی بیفتد باید کار کارشناسی و بررسی شود و  اینکه یک چیزی مطرح شود و کسی بیاید ذهنیت خود را مطرح کند، منطقی به نظر نمی‌آید.

رییس پلیس پایتخت اضافه کرد: هر طرحی که قرار است اجرا شود مهمترین شرط ما در اجرای طرح‌ها آرامش و رضایت شهروندان است.

سردار رحیمی بااشاره به آثار و تبعات این طرح نیز اظهار کرد که بر سایر محورها و شریان‌های ترافیکی فشار ایجاد می کنند و حتی ممکن است برخی‌ها را مجبور به انجام تخلفاتی کند که شاید دلشان نخواهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: طرح‌هایی باید مطرح شود که برای مردم مشکل و نگرانی  ایجاد نکند و دسترسی‌های مردم را تسهیل کند، البته با توجه به حجم جمعیت شهر تهران و تعداد خودرو، بحث کاهش آلودگی هوا و ترافیک نیز باید در این طرح‌ها مدنظر قرار گیرد.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: موضوع ما الان بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد سال آینده است که جلسات کارشناسی آن شروع شده و بعد از آنکه نتیجه و تصمیم کامل و قطعی گرفته شد اطلاع رسانی می شود ولی موضوع پولی شدن معابر صحت ندارد و تایید نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.