سردار حسین رحیمی در نشست خبری امروز خود با اعلام خبر تشکیل واحد رسیدگی به اعتراضات مالکان وسائل نقلیه‌ توقیف شده با جریمه بالاتر از یک میلیون تومان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۵ هزار خودرو و ۲۰ هزار موتورسیکلت که دارای جریمه بالایی هستند توقیف شده‌اند و با توجه به اینکه این بسیاری از این وسائل نقلیه وسیله امرار معاش مالکان آن‌ها بوده و بعضاً قادر به پرداخت این جریمه‌ها به صورت یکجا نیستند، مقرر شد واحد رسیدگی به این موضوع تشکیل شود.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: این واحد رسیدگی با اخذ تعهد از مالکان، امکان پرداخت اقساطی جرائم ثبت شده را فراهم کرده تا این افراد بتوانند خودروها و وسائل نقلیه توقیفی خود را با بهره‌مندی از این تسهیلات، آزاد کنند.

او با بیان اینکه این واحد برای کمک به این دسته از شهروندان راه‌اندازی شده است گفت: در این واحد تنها امکان پرداخت اقساطی جرائم رانندگی فراهم می‌شود و پلیس بر اساس قانون، قادر به تخفیف یا بخشش جریمه‌های ثبت شده نیست.

به گفته رحیمی این واحد رسیدگی در دهه ولایت یعنی از تاریخ اول تا هشتم شهریورماه و در فاصله زمانی بین دو عید غدیر و قربان آغاز به کار خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.