سردار حسین رحیمی درباره تدابیر پلیس برای شب یلدا اظهارکرد: برای این شب پلیس طرح ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده و مأموران ما تا پاسی از شب برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان در آماده باش هستند. 

وی با بیان اینکه در حوزه انتظامی از چند روز مانده به شب یلدا آماده باش پلیس آغاز شده است، گفت: مأموران ما با حضور در اطراف مراکز خرید و گشت زنی در این مراکز اقدام به تأمین امنیت شهروندان خواهند کرد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب یلدا نیز اظهارکرد: در این شب مأموران پلیس راهنمایی  و رانندگی در آماده باش کامل بوده و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

رحیمی با بیان اینکه حضور مأموران تا پایان شب یلدا ادامه خواهد داشت، درباره برگزاری جشن ها و مراسم‌های شب یلدا در برخی از کافی شاپ ها و واحدهای صنفی نیز گفت: اگر واحد صنفی بخواهد زمان بیشتری از حد مجاز فعالیت کند باید با پلیس اماکن هماهنگ کرده و مجوز مربوطه را دریافت کند، در غیر این صورت در شب یلدا نیز ساعت تعطیلی دیگر واحدهای صنفی مانند دیگر ایام سال است و این موضوع از قبل به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.