دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اللهیار صیادمنش در دقیقه ۸۹ این بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری (مارکوس نیومایر - ۳۹)، طارق همام، فرشید اسماعیلی (مرتضی تبریزی - ۸۱)، وریا غفوری و روح‌الله باقری (اللهیار صیادمنش - ۵۹).

ترکیب پدیده:یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (سعید صادقی - ۷۰)، حسین مهربان (مهدی مهدیخانی - ۴۳)، محمد قاسمی‌نژاد (یونس شاکری - ۹۰) و مرتضی منصوری.

نیمه اول

دقیقه ۱۱: توپ پشت مدافعان استقلال می‌توانست موقعیت خوبی برای پدیده ایجاد کند، اما محمد دانشگر مهاجم پدیده را متوقف کرد و داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۱۲: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی برای گلزنی پدیده ایجاد کرده بود، اما ضربه محمدرضا خلعتبری پس از برخورد به دیوار دفاعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به کرنر رفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۲۲: وریا غفوری از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با ارسالی خطرناک قصد ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش را داشت که یوسف بهزادی با خروجی به موقع مانع از این اتفاق شد.

دقیقه ۲۹: میلاد زکی‌پور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۷: حمله خطرناک تیم پدیده از سمت راست و ارسال کوتاه به محوطه جریمه می‌توانست منجر به گل این تیم شود، اما مهربان نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و این موقع از دست رفت.

دقیقه ۴۳: طارق همام در موقعیتی مناسب اقدام به شوتزنی به سمت دروازه پدیده کرد که بهزادی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۴۴: هافبک عراقی استقلال این بار پشت مدافعان پدیده توپی را در اختیار گرفت و با بهزادی تک به تک شد که بازهم دروازه‌بان پدیده توپ را در اختیار گرفت تا همام را ناکام بگذارد.

دقیقه ۳+۴۵: حمله استقلالی‌ها یک فرصت شوتزنی را برای اسماعیلی ایجاد کرد، ولی ضربه او به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: وریا غفوری با پاس در عمق نیومایر را در موقعیتی خوب برای گلزنی قرار داد، اما هافبک آلمانی آبی‌پوشان نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و بهزادی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۳: علی نعمتی از تیم پدیده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۵۷: محمدرضا خلعتبری دیگر بازیکنی بود که داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۶۴: ارسال روی دروازه پدیده به طارق همام رسید که این بازیکن قصد داشت با ضربه‌ای والی دروازه پدیده را باز کند. البته ضربه او دقت لازم را نداشت و به اللهیار صیادمنش برخورد کرد که در برگشت دوباره همام به توپ رسید و نتوانست از این موقعیت بهره ببرد.

دقیقه ۶۵: پاس طارق همام پشت مدافعان پدیده می‌توانست صیادمنش را در موقعیتی خوب قرار دهد، اما مرادمند مانع از این اتفاق شد و توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۷۵: ارسال فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه پدیده با ضربه سر صیادمنش به نیومایر رسید. هافبک آلمانی استقلال موقعیت خوبی برگای گلزنی داشت، اما ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه ۷۹: ارسال روی دروازه پدیده موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که بهزادی با خروج از دروازه نتوانست در مهار توپ موفق عمل کند. توپ برگشتی را نیومایر به صیادمنش داد که مهاجم جوان استقلال توپ را تبدیل به گل کرد، اما داور مسابقه پیش از این اتفاق خطا روی دروازه‌بان را اعلام کرده بود.

دقیقه ۸۳: اللهیار صیادمنش از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۹: صیادمنش پس از سوت داور به توپ ضربه زد که زاهدی‌فر تشخیص داد با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن، استقلال را ۱۰ نفره کند.

به گزارش تسنیم، این تساوی در حالی امتیازات را بین استقلال و پدیده تقسیم کرد که به سود رقبایی چون سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی بود که در بالای جدول رقیب شاگردان وینفرد شفر و یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.