تیم‌های استقلال و پدیده خراسان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری (مارکوس نیومایر - ۳۹)، طارق همام، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح‌الله باقری.

ترکیب پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان (مهدی مهدیخانی - ۴۳)، محمد قاسمی‌نژاد و مرتضی منصوری.

دقیقه ۱۱: توپ پشت مدافعان استقلال می‌توانست موقعیت خوبی برای پدیده ایجاد کند، اما محمد دانشگر مهاجم پدیده را متوقف کرد و داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۱۲: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی برای گلزنی پدیده ایجاد کرده بود، اما ضربه محمدرضا خلعتبری پس از برخورد به دیوار دفاعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به کرنر رفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۲۲: وریا غفوری از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با ارسالی خطرناک قصد ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش را داشت که یوسف بهزادی با خروجی به موقع مانع از این اتفاق شد.

دقیقه ۲۹: میلاد زکی‌پور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۷: حلمه خطرناک تیم پدیده از سمت راست و ارسال کوتاه به محوطه جریمه می‌توانست منجر به گل این تیم شود، اما مهربان نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و این موقع از دست رفت.

دقیقه ۴۳: طارق همام در موقعیتی مناسب اقدام به شوتزنی به سمت دروازه پدیده کرد که بهزادی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۴۴: هافبک عراقی استقلال این بار پشت مدافعان پدیده توپی را در اختیار گرفت و با بهزادی تک به تک شد که بازهم دروازه‌بان پدیده توپ را در اختیار گرفت تا همام را ناکام بگذارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.