کسی نداند فکر می‌کند احتمالا خودرو را خاموش نکرده، ولی اینطور نیست. سیستم Follow me یا همراهی در محیط‌های تاریک یکی از آپشن‌های ۲۰۶ اس دی وی ۸ است. به این آپشن، چراغ همراهی مسافر تا خانه هم می‌گویند. البته کار کردن با آن قلق دارد، باید پس از خاموش شدن خودرو یک بار نور بالا بدهید، با این حرف انگار به ماشینتان گفتید:« تا دم خانه مراقبم باش.»

فروش پژو ۲۰۶ v۸ sd اما تنها به دلیل وجود این قابلیت نیست که آمار زیادی دارد.

فروش پژو 206 v8 sd

یکی دیگر از امکانات 206 صندوقدار v8 چراغ سقفی‌اش است. این خودرو برای مراقبت از باتری حاضر است هر کاری بکند و یکی از این‌ها خاموشی خودکار چراغ‌های بالاسر است. زمانی که در خودرو باز می‌شود، به صورت اتوماتیک چراغ‌ سقفی 206 سدان روشن می‌شود. حالا اگر زمان طولانی از باز شدن درها بگذرد، برای جلوگیری از صدمه یا خالی شدن باتری چراغ‌ها خود به خود خاموش می‌شوند. تهویه اتوماتیک هم از آن آپشن‌هایی است که در زمستان باید بابت وجودش روزی هزار مرتبه مدیران ایران خودرو را دعا کرد. زمانی که درون ماشین را بخار گرفته باشد، این سیستم تهویه می‌تواند در حدود 10 تا 15 ثانیه شیشه‌ها را شفاف کند و به حالت اول برگرداند. باز هم مدرک می‌‌خواهید برای اینکه بدانید چرا فروش پژو ۲۰۶ v۸ sd، برای ایران خودرو و مشتریانش دو سر سود است؟ در صورتی که پشت فرمان ۲۰۶ نشسته باشید و به صورت شدیدی ترمز کنید، فلاشرها خودکار روشن می‌شوند و این به معنای هشداری است برای خودروهای پشت سر شما. همچنین کروز کنترل یکی از تجهیزات بالقوه ۲۰۶ وی ۸ است؛ چرا می‌گوییم بالقوه؟ به این دلیل که صاحب خودرو خودش باید آن را فعال کند، البته که با کمک یک تعمیرکار یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در کشور. سیستم ضد لغزش، سنسور عقب و گرمکن صندلی‌های جلو نیز به همین ترتیب است.

وزن v۸ ۱۰۸۶ کیلوگرم است و با این وزن ۱۹۳ کیلوگرم در ساعت می‌تواند براند. به نظر می‌رسد با توجه به وزن نسبتا پایین این خودرو، اگر حداکثر سرعتی بیش از این داشت موجبات خطر برای راننده و سرنشینان فراهم می‌شد.

فروش پژو ۲۰۶ v۸ sd در سایت دیوار آگهی‌های زیادی دارد که مدام به روز می‌شوند. مزیت خرید و فروش از این سایت، عدم دخالت دلال است و به این ترتیب می‌توانید بخش زیادی از پولتان را پس‌انداز کنید. برای مثال در این سایت پژو ۲۰۶ صندوقدار v۸ مدل ۹۵ با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

چنانچه بودجه کمتری دارید، می‌توانید به مدل‌های پایین‌تر فکر کنید. مثلا در میان آگهی‌های فروش پژو ۲۰۶ v۸ sd، یک ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ که تولید آن به سال ۱۳۹۰ برمی‌گردد، با ۱۰۵ هزار کیلومتر کارکرد ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو تا اردیبهشت سال ۱۳۹۸ بیمه ثالث و بیمه بدنه دارد و به ادعای فروشنده سرویس ادواری‌اش به تازگی انجام شده است. همچنین مجهز به دزدگیر مجیکار است. فروشنده می‌گوید اگرچه این خودرو ۷ سال دارد، اما کوچک‌ترین ضعفی ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.