احتمالاً شما Superformance را برای اتومبیل‌هایاسپورت خود در دوره 1960 تا 1969 می‌شناسید. مخصوصاً "Shelby Daytona Coupe" که یکی از بهترین‌های دوران خود بود اما در حال حاضر یکی دیگر از محصولات مشهور Ford در دنیا خودنمایی می‌کند. "Future GT40" که به تازگی تکمیل شده، بسیار زیبا و کاملاً مجهز است.

موتور این خودرو Ford به GT EcoBoost مدرن مجهز است. موتور 3.5 لیتری V6 با توربوشارژ دو قلو، در این خودرو وجود دارد که 647 اسب بخار (483 کیلووات) انرژی تولید می‌کند. این موتورها با دو توربو شارژ Honeywell Garrett و یک اگزوز سفارشی ساخت Magnaflow توسط کارشناسان در Performance V ارتقا یافته‌اند. تمام این اجزای داخلی موتور روی یک سیستم تعلیق هوای Ridetech Shockwave و چرخ‌های HRE سفارشی ساخت قرار دارند.

می‌توان گفت که از نظر بصری GT40 بسیاری از ویژگی‌های ماشین‌های مسابقه‌ای مدرن را قرض گرفته است. همان رنگ قرمز، سفید و آبی "EcoBoost" که در خودروهای مدرن مسابقه Ford دیده می‌شود، روی بدنه این خودرو نیز دیده می‌شود. ارتقا جدید GT40 شامل پنل مشبکجلویی کربنی و باله عقبی بزرگ است. SuperFormat از GT40 جدید خود به عنوان "گزینه‌ای با بالاترین کیفیت در بازار" یاد می‌کند. مخالفت کردن با این ادعا سخت است، زیرا GT40 تنها مدلی است که دارای مجوز GT40 با سریال GT40-P است. شاسی مونوکوک فولادی تقریباً اصلی آن بدین معنی است که بیش از دوسوم قطعات آن با GT40 اصلی، قابل تعویض هستند.

داگ کمببل، صاحب خودرو، گفت: "واکنش به Future GT40 دیوانه‌کننده بوده است. ایده این ماشین هنگامی که در حال تماشای مسابقه 24 ساعته لو مان بودم، به ذهن من رسید. حالا یک سال‌ونیم بعد هستیم و ما آن را در نمایشگاه SEMA رونمایی می‌کنیم."

Future GT40 در حال حاضر در نمایشگاه SEMA نمایش داده می‌شود اما خریداران علاقه‌مند می‌توانند به طور مستقیم از طریق Superformance خودرو را سفارش دهند. هنوز این شرکت قیمت خودرو را مشخص نکرده اما با توجه به اینکه Shelby Coupe از Superformance با قیمت بیش از 115،000 دلار فروخته شده، GT40 ارزان‌تر از این قیمت نخواهد بود.

در ادامه چند عکس از این خودرو را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.