شادمهر کاظم زاده با اشاره به دستور کار هفته آینده کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: چگونگی تامین ارز دولتی برای خرید لاستیک، سوخت و همچنین ۱۵ قلم قطعات پرمصرف کامیون داران بررسی می شود.

 

نماینده مردم دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تامین سوخت کامیون ها در حال حاضر مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کرده است، افزود: باید تدابیری برای تامین ارزان سوخت کامیون ها با همفکری دستگاه های مسئول صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تامین ارز دولتی برای تامین ۱۵ قلم پرمصرف کامیون داران مشخص خبر داده است، تصریح کرد: متاسفانه اکنون برای تامین سوخت کامیون ها اما و اگرهای بسیاری وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در پاسخ به این سوال که قطعات پرمصرف کامیون داران به آن ها تحویل شده یا خیر گفت: ۳ مرجع از جمله وزارت صنعت در حوزه ثبت سفارش، بانک مرکزی در حوزه تامین ارز و سازمان راهداری از سوی وزارت راه و شهرسازی در خصوص چگونگی توزیع این اقلام باید گزارش هایی در این حوزه به نمایندگان ارایه کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان تعزیرات و حمایت از مصرف کننده باید حضور بیشتری در بازار داشته باشند، افزود: کمیته حمل و نقل مجلس پیگیر تحقق مطالبات کامیون داران با هدف بازگشت آرامش به شبکه حمل و نقل جاده ای است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.